  • Data: 2021-06-11 20:03:08
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: Ewa <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tez mam takie wrazenie, ale ... kupi "cokolwiek", bedzie przypadkiem
    > wtopa i do kogo pretensje ?:-)
    Z pewnością nie kupię "czegokolwiek". Osoby, które mnie znają często
    twierdzą, że nad zakupem czegoś droższego zastanawiam się za długo,
    a po takiej długiej analizie decyzję podejmuję na własną odpowiedzialność.

    Właśnie o ten najgorszy wypadek chodzi. Przy kilknastokilometrowej
    trasie mój obecny smartfon dopiero pod koniec daje prawidłowe wskazówki
    i to przy próbach z różnymi aplikacjami do nawigacji. Wcześniej
    korzystałam ze specjalnego urządzenia do nawigacji, więc niedostatki
    mojego smartfona pod tym względem mnie nie martwiły. Smartfona i tak
    powinnam wymienić, więc chcę używać jednego urządzenia. Będzie
    wygodniej, bo smartfona mam zawsze przy sobie.

    Dziękuję za dotychczasowe opinie i proszę o dalsze.

    Pozdrawiam
    Ewa