    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Date: Wed, 16 Jun 2021 22:27:01 +0200

    > Wystarczy
    > powiedzieć, że współczesne autonomiczne nawigacje z wyższej półki,
    > wyposażone są w jeden procesor 1,3 GHz oraz pamieć RAM 1 GB i wszystkie
    > wspomniane programy nawigacyjne śmigają w nich jak ta lala.
    dla czego piszesz "wystarczy powiedzieć". PRzejęzyczyłeś się i chciałeś
    napisać moim zdaniem? Urządzeniu specjalizowanemu do jednego celu nie
    potrzeba szybkiego procesora i pamięci. nokia 3310 też działała na kilku
    megahercach i co z tego?

    > Ponieważ
    > obecnie każdy smartfon spełnia wymagania procesorowo-pamięciowe
    > programów nawigacyjnych, to różnice w szybkości działania tych programów
    > w różnych smartfonach oraz czułości satelitarnej, wiążą się przede
    > wszystkim z modułami i antenami GPS w nich zainstalowanymi.
    przeczytaj to co ja napisałem o nawigacjach w moich 3 smartfonach.
    odnieś się do tego bardzo proszę. to co powyżej napisałeś wygląda na
    prawdę absolutną. Ty o tym decydujesz? Inni nie mają prawa do sojego
    zdania popartego doświadczeniem?

    > A to dopiero
    > widać w praniu, czyli po uruchomieniu programu nawigacyjnego na
    > konkretnym smartfonie, a nie przy smyraniu się sznapsdragonem ze
    > specyfikacji.
    to jakbyś napisał ze konie mechaniczne w autach są nie ważne, trzeba
    sprawdzić jakie ma przyśpieszenie na ulicy.
    przeczytaj mój post z przed kilku dni. jasne że każdy smartfon da radę.
    A każdy z nas przeżyje z ubikacją przed domem, ale większość z nas nie
    chce.

    ToMasz