    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Date: Thu, 24 Jun 2021 20:27:09 +0200
    <saso8t$tao$1@news.icm.edu.pl>
    <60d2c65a$0$537$65785112@news.neostrada.pl>

    Ale co znaczy dobry?
    Mi5 z 2016 (+lineage) roku miało zajebistą funkcjonalność. 2 stuknięcia
    w ekran - załącza sie, 2 stuknięcia w ekran (u góry) wyłącza sie.
    zajebiste jak telefon jest w jakimś uchwycie. jasne ze większości to
    się nie przyda, mnie tak.
    s10e z 2019roku (+ostatnia aktualizacja z przedwczoraj) tej
    funkcjonalności niema. mało tego, niema hardwarowego przycisku pod
    ekranem. i co? I każdy kto ma telefon w rowerowym etui może se
    pogwizdać. A nie. sory, są launchery dodające te dwie funkcjonalności.
    Ale czy dobry producent gwarantuje.....? Jak widać nie. kiedyś drogie
    równało się dobre. teraz nie koniecznie, albo w wielu jaskrawych
    przypadkach renomowane znaczy że klienta mamy w dupie.

    > Wolę poświęcić paręnaście/parędziesiąt minut na szukanie odpowiedniego
    > smartfona, niż 2 lata męczyć się ze źle dobranym. Ale każdemu według
    > potrzeb i możliwości :-)

    podzielam tą opinie. ale żeby nie marnować czasu, wystarczy wypisać
    sobie, na serio wypisać, czego oczekujemy od urządzenia. jasne ze
    telefonowania, smsowanie itd, ale takiego właśnie.. o co pyta Ewa.
    jestem w sytuacji w której potrzebuje pomocy nawigacji TERAZ, nie za
    dwie chwile. Więc istotny jest sposób odblokowania, szybkość (jeśli to
    ma być czytnik lini), zbieranie się do zycia, wybieranie aplikacji lub
    korzystanie z asystenta.....
    Każdy ma inne wymagania i spełnienie ich to potęga androida. mój kolega
    ma takie "keke" że chce ładować telefon raz lub dwa w tygodniu. więc ma
    kolosa prawie ćwierć kilowego. ja tak czy siak ładuje bezprzewodowo
    codziennie, więc wolę telefon maleńki. Wogóle dziwię się Ewie ze nie
    bierze pod uwage rozmiaru, bo poco f3 jest o 36% większy od lumi. ale
    może ten aspekt nie robi jej różnicy, a jakość gpsu trudno porównać bo
    wszystkie są w tej kategorii przynajmniej dobre.

    ToMasz