  • Data: 2022-09-10 19:23:30
    Temat: Re: Jaki smartwatch dla nastolatka
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Sep 2022 15:09:03 +0200, nadir napisał(a):

    > I jak zwrotnie poprosi Ciebie o kupno tego refurbished to co się stanie?

    Nie rozumiem pytania.
    Skąd on ma wiedzieć, że coś akurat jest?
    Czasem są to strzały trwające kilkadziesiąt sekund. Mam o tym informację i
    decyzję albo podejmuję w ciągu chwili, albo towar jest wyprzedany.
    Takie informacje mam np. od dystrybutorów. Normalny "cywil" ani nie ma
    dostępu, ani nie może kupić u dystrybutora.
    Natomiast, gdybym miał kupować zwykłe "okazje", czyli przykładowo
    refurbished ale bez oryginalnego pudełka i bez niektórych akcesoriów 10%
    taniej, to wolę nowy sprzęt. Takie okazje stoją długo, czasem nawet kilka
    dni.

    Owszem, młody może śledzić publiczne informacje, jak np. Ibood. Tam też
    rzadko, ale bywają okazje.

    Stąd zbieram informacje na temat ciekawych i wartych uwagi modeli.
    A ze względu na niespodziankę, nie chcę do tego angażować młodego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam