  • Data: 2016-08-27 09:06:02
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: "Kaktus" <.@..pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:57c1350f$0$12561$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zaden lcd nie bedzie mial czerni jak OLED.

    Nie wiem czy co do czerni wyraziłem się wystarczająco precyzyjnie.
    Nie tyle zależy mi na tym żeby czerń była czarna, chociaż to też jest
    ważne, ale na tym żeby ciemny obraz (np. fabuła dziejąca się w
    ciemnym otoczeniu) była równie dobrze widoczna jak jasny obraz.

    Jak juz wspomniałem, mam złe doświadczenia z monitorem
    komputerowym lcd, na którym chwilowo oglądam program TV
    poprzez kartę TV w komputerze. Szczególnie gdy w pokoju jest
    ciemno żeby cokolwiek widzieć na ekranie muszę zmieniać
    (rozjaśniać) parametry obrazu przez zmianę ustawień ekranu.
    To jest na dłuższą metę nie do przyjęcia.
    Czy ten problem jest również lepiej rozwiązany w OLED
    w porównaniu z LCD i LED?

    Pozdrowienia