  • 21. Data: 2014-04-23 17:44:38
    Temat: Re: Jaki uniwersalny programator z USB ?
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik J.F <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:5357dac1$0$2375$6...@n...neostrada.pl..
    .
    > Użytkownik "Sylwester Łazar" napisał
    >
    > A zawartosc sie skasowala ?
    > Poprosiles o najwyzsza dawke ?
    >
    > Rentgena nie probowalem, ale dawka UV do kasowania jest raczej
    > zabojcza (dla bakterii, a moze i wzroku).

    Niestety. Skasowała się cała.
    Tyle, że to była RAM :-)
    Chciałem sobie podpatrzeć, która kostka w matrycy robiła zwarcie.
    Nic nie zdiagnozowałem.
    S.

  • 22. Data: 2014-04-23 18:11:56
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Hm, podobno OTP to jest to samo co z "okienkiem" - czyli jeśli
    > promieniowanie skasuje, to powinno być skasowane na stałe.
    >
    > Tylko skąd tu rentgena wziąć :)

    Dentysta?

  • 23. Data: 2014-04-23 18:55:13
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 23 Apr 2014 14:24:30 +0200, sundayman napisał(a):

> [...]
    ginal-New-MiniPro-TL866A-Programmer-TL866-Universal-
    MCU-Programmer-10-free-Items/1370079502.html

    > no wygląda ciekawie - chociaż cholera wie, czy toto się do czegoś
    > nadaje, czy niekoniecznie - ktoś to ma może ?

    Mam.
    http://kosz.moj.pl/TL866A.txt

  • 24. Data: 2014-04-24 00:39:05
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 23.04.2014 17:44, Sylwester Łazar wrote:

    > Chciałem sobie podpatrzeć, która kostka w matrycy robiła zwarcie.

    A nie mogłeś jej podłączyć pod zasilanie (obniżone) i wyczaić palcami na
    gorącym uczynku?

    --
    Mirek.

  • 25. Data: 2014-04-24 01:01:35
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Chciałem sobie podpatrzeć, która kostka w matrycy robiła zwarcie.
    > Nic nie zdiagnozowałem.

    JTAGa mogło nie być w kościach, ale od czego są software testy pamięci?
    Nawet pierwszy PC robił takie przy każdym starcie.
    K.

  • 26. Data: 2014-04-24 06:41:29
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > JTAGa mogło nie być w kościach, ale od czego są software testy pamięci?
    > Nawet pierwszy PC robił takie przy każdym starcie.
    > K.
    To był HP9835A :-) Taki historyczny model.
    S.

  • 27. Data: 2014-04-24 15:46:07
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Bardziej chodziło o takie skasowanie, że już nic się nie zapisze :)

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 28. Data: 2014-04-24 17:08:26
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 24-04-2014 06:41, Sylwester Łazar wrote:

    > To był HP9835A :-) Taki historyczny model.
    > S.

    No tak, sprzęt sprzed wynalezienia JTAG.
    Ale metodą programową, testy mozaikowe na pamięci wykryły by
    uszkodzenie.
    K.

  • 29. Data: 2014-04-24 18:00:50
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > No tak, sprzęt sprzed wynalezienia JTAG.
    > Ale metodą programową, testy mozaikowe na pamięci wykryły by
    > uszkodzenie.
    > K.
    To było chyba ordynarne zwarcie.
    Ale jak sądzę to nie temat wątku, więc nie będę reklamował :-)
    S.

  • 30. Data: 2014-04-24 22:15:47
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 23.04.2014 15:56, sundayman wrote:

    > no jeśli to jest to samo, co wersja z okienkiem, to dlaczego nie ?
    > No chyba, że taka dawka, że na wieki wieków skasowane będzie - ale czy
    > to możliwe ? To pewnie jakaś kolosalna dawka by musiała być.

    Z jakiegoś powodu zwykłe scalaki nie chcą latać w kosmos, to chyba te
    minimalne uszkadzające dawki nie są jakieś ogromne.
    BTW, a to widzieli?
    http://www.bunniestudios.com/blog/?page_id=40
    Naświetlanie scalaków pod kątem, żeby skasować fusebity i odczytać
    zawartość pamięci.

    Jakub Rakus