  • Data: 2023-12-24 06:17:01
    Temat: Re: Jakie AP do WIFI?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-12-23, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > domowe wifi w mikrotiku ssie
    > tylko mikrotik audience do czegokolwiek się nadaje
    >
    > wiem, bo mam na tym cały dom i jest słabo - tak słabo, że gdybym wiedział, to
    dałbym sobie
    > spokój
    >
    > a odpowiadam Tobie, bo po ostatniej aktualizacji thunderbird wyświetla mi tylko
    > nieparzyste wiadomości w drzewku xD

    No to i ja się dorzucę. Mam wrażenie, że z takimi instalacjami to zawsze
    jest pewna loteria. Mam mieszkanie zrobione na Unifi (UAP-AC-LR,
    UAP-AC-Mesh). Wszystko działa bardzo stabilnie (niewątpliwy plus) ale co
    do prędkości to mam 1/3-1/2* tego co wyciągam z jakiśm generycznym
    routerem, który wdusił mi dostawca światłowodu 6 lat temu. I weź tu
    zrozum o co w tym wszystkim chodzi. Pewnie to jest cena za stabilność.
    Obiektywnie, te prędkości mi w zupełności wystarczają.

    *) 150-350Mb/s @5GHz

    --
    Marcin