  • Data: 2009-01-06 10:43:53
    Temat: Re: Jakie cross, enduro wybrać?
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    Tu przykład człowieka który chce pomóc dosłownie.
    Faktycznie dobra propozycja, która nie zastąpi żadnej dyskusji.
    Nie wykluczam skorzystania z propozycji.

    Zapraszam raz jeszcze na moje 4ipół exc a ja polece na 125exc więć jest
    możliwość zamiany i zobaczenia jaka jest różnica mięczy 450 4T i 125 2T.
    Myśle że jak by przy każdej dyskusji na taki temat ktoś serwował po
    koleżeńsku taką możliwość biorąc bliskość chcącego względem do użyczajacego
    to dało by się sporo zaoszczędzić kasy i kości w śród Nas.

    Co do terminu to pewnie że na wiosne teraz w -15 to nawet te złote trunki
    mnie nie wyciągną z chłupy:)

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc