  • 1. Data: 2009-01-04 19:53:21
    Temat: Jakie cross, enduro wybrać?
    Od: a...@g...com

    Witam Wszystkich!
    Potrzebuję na wiosenkę żelastwa na którym mógł bym polatać po lasach i
    tym podobnych terenach o zasięgu max. 100 km jako drugie moto (mam już
    BMW R 1200 GS).
    Mam 188cm. wzrostu i waga 90 kg.
    Najbardziej widział bym KTM-a EXC 450, ale nie wiem czy to strzał w
    10.
    Doświadczeniu bracia pomóżcie.

    Pozdrawiam
    Nakiel w rozterce.

  • 2. Data: 2009-01-04 20:05:55
    Temat: Re: Jakie cross, enduro wybrać?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    a...@g...com pisze:
> [...]
    > Potrzebuję na wiosenkę żelastwa na którym mógł bym polatać po lasach i
    > tym podobnych terenach o zasięgu max. 100 km jako drugie moto (mam już

    Na początek ? Zje, przeżuje i wypluje. 250/300 styknie, byle w 4-suwie.
    Potem zdecydujesz w którą stronę cie ciągnie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 3. Data: 2009-01-04 20:23:23
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    a...@g...com pisze:
> [...]

    Na początek ? Zje, przeżuje i wypluje. 250/300 styknie, byle w 4-suwie.
    Potem zdecydujesz w którą stronę cie ciągnie.
    -------------

    Ale z tego co kolega pisze to powozi dużym gieesem.
    Dlaczego ktm 450 miałby mu krzywde zrobić?

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-01-04 20:40:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-04 21:23:23 +0100, "Alti" <a...@g...pl> said:

    > Ale z tego co kolega pisze to powozi dużym gieesem.
    > Dlaczego ktm 450 miałby mu krzywde zrobić?

    Przejedź się współczesną wyczynową 450, to zrozumiesz. Gixer 750 przy
    tym, to potulny baranek dla emeryta ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 5. Data: 2009-01-04 21:03:18
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Przejedź się współczesną wyczynową 450, to zrozumiesz. Gixer 750 przy tym,
    > to potulny baranek dla emeryta ;-)

    A tam pierdolenie.

    Mój hornet przy k1200r to potulny baranek dla emerytów. Zeszłego lata
    dostałem testową kaśkę po tuningu na ponad 190ps (mapy wtrysku, filtry,
    wydechy, chuje móje) z wrocławskiego Inchcape. No owszem żwawe to było. Ale
    każdy by sobie z tym poradził. Może nie na pierwsze moto bo za ciężkie i nie
    wygodne dla kurdupli. Ale moc..... po prostu większa niż w tym czym jeżdżę
    obecnie.
    Wydaje mi się że z KTMem bedzie podobnie. Człowiek który jeździ motocyklem
    (i to nie byle pierdziawką tylko dużym i ciężkim enduro-turistem) da sobie
    radę z każdym sprzętem. Będzie wiedział kiedy można odkręcić na maksa a
    kiedy nie.....
    Wojtek

  • 6. Data: 2009-01-04 21:23:21
    Od: "szmergiel" <g...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Przejedź się współczesną wyczynową 450, to zrozumiesz. Gixer 750 przy tym,
    > to potulny baranek dla emeryta ;-)

    No, Seba nie ma co przesadac, spoko da rade na 450tce

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 7. Data: 2009-01-04 21:24:52
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-04 22:03:18 +0100, "Alti" <a...@g...pl> said:

    > A tam pierdolenie.

    Po prostu się przejedź. ~50KM przy 120 kg oraz wyczynowy gaźnik z
    pompką przyśpieszacza to naprawdę inna bajka, niż motocykle szosowe.

    > Będzie wiedział kiedy można odkręcić na maksa a kiedy nie.....

    Możesz wiedzieć w ciepłym fotelu - polataj po wertepach, gdzie
    mimowolne odkręcenie może się skończyć lądowaniem na drzewie czy
    przewinięciem przez plecy, to zrozumiesz o czym mowa.
    Jak ktoś chce się nauczyć jeździć, to współczesna 250 jest zdecydowanie
    lepszym pomysłem.

  • 8. Data: 2009-01-04 21:28:31
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-04 22:23:21 +0100, "szmergiel" <g...@g...pl> said:

    > No, Seba nie ma co przesadac, spoko da rade na 450tce

    Nie wiem czy da, bo go nie znam. Jak ma kasę na 450, to na współczesną
    250 też mu styknie. Albo klasyczną klasykę - DRZ. Na pewno na
    łagodniejszym sprzęcie jest się łatwiej nauczyć posługiwać manetkę.

  • 9. Data: 2009-01-04 22:26:35
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Po prostu się przejedź. ~50KM przy 120 kg oraz wyczynowy gaźnik z pompką
    > przyśpieszacza to naprawdę inna bajka, niż motocykle szosowe.

    nie mam za bardzo porównania, ale jak jechałem CB500 to przy LC4
    rzeczywiscie kondonowato i motorowerowo sie zachowuje. Ale bym nie
    demonizował tak przynajmniej LC4 (byc moze 4,5 jest inne)

    najlepiej coś lekkiego miec.

  • 10. Data: 2009-01-05 07:47:45
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    >Najbardziej widział bym KTM-a EXC 450, ale nie wiem czy to strzał w

    No to kupuj i sie nie zastanawiaj

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross