    From: n...@s...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
    Date: Thu, 15 Oct 2009 19:55:16 +0200

    On Thu, 15 Oct 2009 19:38:08 +0200, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    >Siemka

    noczes

    >Tiaaa trampek to wypas - podobny do beczki 200D, ta moc, te przyspieszenia i
    >ten sam lek przed gorkami. A i rozwija zdolnosci planistyczne - wyprzedzanie
    >czegos wiekszego trzeba zaczac planowac juz w domu.

    Tyle ze te pare koni wiecej w at psu w dupe, znaczy idzie sie pasc bo
    masz motocykl paredziesiat kilo ciezszy. Na prawde nie widze nie widze
    przewagi at nad ta, pomimo ze ta mialem 600 a AT mam 750.
    50 koni przy motocyklu solo spokojnie styka do miasta czy jazdy
    turystycznej. Zreszta AT ma cos 62 a TA 58 koni. No chyba ze miales na
    mysli ze z tych dwoch ma se wybrac trzeci, wtedy to ajmsory i ide do
    konta.

    >Ale kolega pytal o niezawodne moto.

    I at i ta ktorymi jezdze/jezdzilem maja ponad 100kkm przebiegu. Ciagle
    jezdza, nie psuja/psuly sie i generalnie nie ma problemu zeby mnie
    zawiozly i przywiozly z kazdej wycieczki. Moze i sa bardziej
    niezawodne sprzety, ale nie nazwalbym zadnego z tych modeli wadliwym
    czy usterkowym.

    >Eee,urban legends plastki maja byc szybkie a nie wygodne...

    chyba w d... wrrrooooc, kazdy ma inne priorytety.
    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)