  • Data: 2009-10-15 22:06:37
    Temat: Re: Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
    Od: "Pawel" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Brawo, dodam tylko że ten konkretny zwrot w nadmiarze jest szczególnie
    >wkurwiający.

    Dla ciebie jest w nadmiarze szczegolnie wkurwiajacy, dla ciebie, dla mnie -
    nie. Co to jest nadmiar i szczegolnie wkurwiajacy to sobie kazdy sam
    definijuje. I to ze cie cos w kims innym denerwuje nie jest powodem zeby od
    razu tego kogos probowac przystosowac do swojej wizji swiata, tzn. - dla
    ciebie jest - ale to jest wlasnie to chamstwo o ktorym wspominalem.

    >Niepotrzebnie się unosisz, wydawało mi się że grzecznie i przez
    >zaciśnięte zęby zwróciłem Ci uwagę na coś co mnie boli ;)

    > mam nadzieje ze cos panial.
    >że co ?

    "paniał" to rosyjskie slowo, cos w sensie - 'zrozumial'

    OK, koniec tematu.

    P.