  • Data: 2010-01-25 21:16:38
    Temat: Re: Jakośćusług aster
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Macie jakieś doświadczenia z aster, czy ktoś może potwierdzić, że jakość usług
    > jest jaka jest.

    Może masz modem uwalony? U mnie telefon działa od kilku lat w Asterce
    bez zarzutów, u mojego syna też. Bardzo rzadkie problemy dotyczyły tylko
    dostępu do Internetu. Zgłaszałeś ten problem na Infolinię? Parę razy ja
    i mój syn mieliśmy z nią do czynienia i ich reakcja zawsze była sensowna
    i efektywna (jeden raz nawet przyjechali coś naprawić późno wieczorem
    godzinę po zgłoszeniu).

    Piotr