    From: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jawa 175 '58
    Date: Sat, 03 Jan 2009 22:15:02 +0100

    Jacot pisze:
    ...>8

    > Przy tylnej 5/15W? Choroba, Junakowcy walcza nawet o 3/5W;) Wbrew
    > pozorom stop szarpie w miescie calkiem sporo.

    Jacek, IMHO nie w tym rzecz. Poprostu straty na zasniedzialych zlaczach
    sa wszystkiemu winne - prad ladowania spada prawie do zera!
    Najczesciej winna jest masa akumulatora...
    Polecam tez moj patent z MZ, rowniez mi brakowalo pradu (jak na trasie
    wyprzedzalem cos to motocykl gasl w takt pracy migacza!).
    Zalozylem diode przed akumulatorem tak, ze swiatla byly zasilane jedynie
    z pradnicy. Wprawdzie mocno przygasaly "na luzie" ale klopoty z pradem
    skonczyly sie calkowicie!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe