  • 1. Data: 2009-01-04 18:47:50
    Temat: Re: Jawa 175 '58
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > http://picasaweb.google.pl/MaciejFalkowskifalco/SenN
    aJawa17558

    > Pokonałem pierwsze... 5 km... wokół garażu i w lesie, wrażenia bezcenne...
    > ;)

    śliczna :) Tez taka miałem tylko w dużo słabszym stanie blacharskim i 61r :)
    Wrażenia z jazdy bezcenne...

    http://w3.bikepics.com/pics/2007%5C12%5C10%5Cbikepic
    s-1111822-full.jpg

    Z prądem faktycznie często były jakieś jaja ;) no ale ten typ tak ma i to
    jeden z jego uroków :P

    Ja lałem zwykły mixol z Orlenu (do takiego oleju były projektowane te
    silniki) i lałem 1:30.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 2. Data: 2009-01-04 20:43:21
    Od: falco <m...@w...pl>

    Scyzoryk pisze:

    > śliczna :) Tez taka miałem tylko w dużo słabszym stanie blacharskim i 61r :)
    > Wrażenia z jazdy bezcenne...

    Dzięki za kolejne miłe słowa! ;)
    Fajnie, bo poznaję coraz więcej ludzi co mieli lub mają Jawki, więc będę
    miał od kogo się uczyć... ;)

    > http://w3.bikepics.com/pics/2007%5C12%5C10%5Cbikepic
    s-1111822-full.jpg

    ładniusia! Z Jawką wyszło u mnie przypadkowo, bo jak wspominałem
    szukałem Osy, ale gdy pierwszy raz ją ujrzałem, to... wpadłem po uszy... ;)

    > Z prądem faktycznie często były jakieś jaja ;) no ale ten typ tak ma i to
    > jeden z jego uroków :P

    na pewno dam znać, na co dzień śmigam Garbuskami, więc coś niecoś wiem o
    urokach zabytkowej motoryzacji... ;) I to właśnie uwielbiam... ;)

    > Ja lałem zwykły mixol z Orlenu (do takiego oleju były projektowane te
    > silniki) i lałem 1:30.

    dzięki za wskazówki!

    --
    (Po)zdrówka! falco