  • Data: 2018-11-26 11:32:10
    Temat: Re: Jazda pod prąd
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-26 o 08:29, J.F. pisze:

    > Hm, google zdominowal ten wypadek, i znajduje niewiele innych - jeden
    > pijak, druga wariatka, no i trzeci pomykal sobie chyba normalnie ...
    >
    > Ale znajduje tez
    > https://www.wprost.pl/zycie/484371/kierowcy-wjezdzal
    i-pod-prad-na-s8-wina-znakow.html

    > Widac nie na te wezly sie patrzylem, co trzeba.
    >
    > To byl 2014 ... widac nowe znaki niezbyt pomogly.
    > Albo "rozporzadzenie zabrania ustawic zakazu w polowie".
    >
    > Przyklad Tomka w GM byl z ktorego roku ?
    >
    > J.

    Chciałem pokazać kolejny przykład takiego skrzyżowania - sam tam kiedyś
    po ciemku wjechałem pod prąd - na szczęście tylko wysepka była do
    objechania.
    Proszę zwrócić uwagę na skręt w lewo i jak jest tam obrócony znak ze
    strzałką. Znaku zakazu wjazdu ni ma wcale...

    https://www.google.pl/maps/@52.1691269,20.8108474,3a
    ,75y,30.87h,64.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbA2uYI4IAEwhz
    TTjwRCWsA!2e0!7i13312!8i6656

    Swoją drogą ciekawostka - auto google jechało po chodniku? :-)
    T.