-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl
!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
From: PK <P...@n...com>
Subject: Re: Jebany system
References: <kaqe9o$e3d$1@mx1.internetia.pl>
<50d0e345$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<50d184d3$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
<50d23525$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<50d2cbfc$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
<50d2d0a0$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<50d2e422$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<50d32e48$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
<50d42626$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<50d448de$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
<50d450c1$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<50d4537c$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<50d472f5$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
<50d4b18d$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@n...notb-home> <s...@s...org>
<kb2i9m$q4e$1@mx1.internetia.pl> <w...@h...he>
<50d5e9e3$0$1310$65785112@news.neostrada.pl> <p...@h...he>
<s...@n...notb-home> <1...@h...he>
Reply-To: PK <P...@n...com>
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@n...notb-home>
Date: 23 Dec 2012 10:39:11 GMT
Lines: 36
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.49.159.90
X-Trace: 1356259151 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1226 95.49.159.90:1375
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2477180
[ ukryj nagłówki ]On 2012-12-23, HeniekMogiłko <h...@h...he> wrote:
> A na wioskach czy w mieście to super rozwiązaniem jest skrzynia
> automatyczna.
Ale istotnie podnosi cenę samochodu (i oczywiście nie zawsze jest
dostępna). Poza tym oczywiście masz rację - dla przeciętnego kierowcy
automat jest po prostu lepszym rozwiązaniem.
> No jak zwisa to po co to narzekanie na korki, że godzina na przejechanie
> 5km?
Korki nie biorą się z niedynamicznej jazdy. Korki biorą się ze zbyt
dużej liczby samochodów na drogach oraz z wypadków, blokad, robót,
zwężeń itp.
Jeśli przepustowość dróg na jakiejś trasie jest za mała, to korki po
prostu będą.
> Skoro większości zwisa to czemo po powrocie z trzytygodniowego pobytu w
> Oslo i ogólnie Norwegii (a tam to naprawdę większości zwisa) do Polski
> miałem wrażenie, że wszyscy sa w jakimś amoku?
Bo Norwegia to bardzo ułożony kraj. Poza tym generalnie wszystko
wychodzi im lepiej niż większości innych narodów - także poziom
kierowców mają znacznie wyższy niż w Polsce. Po prostu są wyluzowani.
Może jak "wrzucisz na luz", to też Ci się poprawi odbiór :).
Ale jeśli pytasz, czemu w Norwegii nie ma korków, to jest dużo
prostsze wytłumaczenie:
Polska: 123 os/km2
Norwegia: 15 os/km2
Poza tym przyznaję, że krótki pobyt w Norwegii zupełnie zmienił sposób,
w jaki patrzę na świat :).
pozdrawiam,
PK
Następne wpisy z tego wątku
- 23.12.12 12:28 Ghost
- 23.12.12 12:31 Ghost
- 23.12.12 12:34 Ghost
- 23.12.12 15:25 John Kołalsky
- 23.12.12 15:42 HeniekMogiłko
- 23.12.12 16:16 Delfino Delphis
- 23.12.12 18:18 Ghost
- 23.12.12 19:37 Jaroslaw Postawa
- 23.12.12 20:18 J.F.
- 23.12.12 20:49 HeniekMogiłko
- 23.12.12 21:08 Ghost
- 23.12.12 21:16 PK
- 24.12.12 09:06 Ergie
- 24.12.12 13:15 Delfino Delphis
- 24.12.12 13:34 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=