    From: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
    Date: Wed, 09 Sep 2009 21:08:25 +0200

    Jogurt pisze:

    > Jesli BARDZO szukasz alternatywy to jest tego multum: KTM 950 / 990,
    > Aprilia Caponord, TDM 900, Suzuki DL V-Strom 650/1000, Honda Varadero 1000.
    Pozwole sie nie zgodzic Ar2, bo
    KTM to przerosniete enduro - daje rade tym w terenie pojechac ale na
    asfalcie tak se, w trasie >1000km jakos nie widze,
    aczkolwiek tez sprzet zajebisty,
    Capo/DL/Wiadro - ciezkie klamoty na cienkich oponkach , zawias fajny ale
    w szybszych winklach to ja przepraszam ale sa fajniejsze sprzety
    Zostaje TDM ale przy warunkach brzegowych (wzrost/waga) jest po prostu
    za slabe. Jezdzi ekstra ale to nie to.
    Przerabialem ten temat 3 miesiace temu i wybralem Tigera
    bo po prostu nie bardzo ma konkurencje. Dla mnie moglbybyc mocniejszy
    tak 140-150KM ale to nie jest warunek.
    Poza tym w tym klimacie jest jeszcze Benelli TRE 1130K ,
    wyjebany sprzet w kosmos i stylistycznie i technicznie ale..
    to troszke ruletka z tym Benelli poza tym cena taka sobie.
    Ale gdybym mial $ to wybralbym Benelli.

    > Doskonala zawiecha z przodu,
    ale trzeba pokrecic srubkami, seryjne nastawy oj, katastrofa.

    > swietne hamulce,
    fakt, w porownaniu z Buza K4, zaskakujaco lepsze.

    > odprezona pozycja kierownika.
    az za bardzo ;)

    > Dodatkowo: 3-cylindrowiec bije kultura pracy, elastycznoscia i ekonomia
    > wszystkie 2-ki z jego grupy wagowej.
    tu powiem tak, po 4kkm _nadal sie nie moge przyzwyczaic_
    zestopniowanie skrzyni za ciasne dla mnie, 6 nie jest nadbiegiem
    przez co mozna jechac do odciecia bez zamulenia ale przeszkadza to
    troche w zmniejszaniu zuzycia paliwa na trasie.

    > Minusy: beznadziejny serwis w Polsce (sa chlubne wyjatki) oraz, podobno,
    > niezbyt dobra jakosc tylnego amortyzatora przejawiajace sie szybkim jego
    > zuzyciem.
    Pozyjemy zobaczymy, amorek da sie ustawic do jazdy a ile wytrzyma? ch..
    wie, w zr7 po 30kkm rozlecialy sie uszczelki tloczyska i wylatal gaz,
    w Poznaniu jest firma ktora tak btw naprawia takie uszkodzenia.

    > PeeS Nie zwracaj uwagi na komentarze szydzace z mego przywiazania do
    > bielizny ;) Potrafie wskazac takze jej slabe strony.
    hehe, nie jestes Kocykiem ani Kryhem to nie uwazasz swojego
    _aktualnego_ sprzeta za
    najlepszynajszybszydebesciarskisprzetnacalejplanecie ;))