  • Data: 2022-01-10 18:43:46
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2022 o 13:45, J.F pisze:

    > Ktorych uslug?
    Kurwa, ile razy mam kopiować to samo?
    2 razy już kopiowałem z linków i widzę że chuja to daje.

    Fajna kurwa dyskusja :>

    Usług-srusług:>

    Trzecie, kurwa, raz wklejam. Następny ignorant zostanie zjebany bez
    odpowiedzi.

    "Abonament to również korzyści, jakich nie daje prepaid.
    W ramach oferty na kartę dostajemy standardowy zestaw minut i SMS-ów
    (zwykle darmowych), i paczkę GB. Na tym koniec. Wielu osobom to w
    zupełności wystarczy, a w zamian można cieszyć się niższą ceną.

    Osobiście należę jednak do grona konsumentów, którzy są skłonni zapłacić
    więcej w zamian za dodatkowe korzyści. Weźmy za przykład nową ofertę
    PLAY HOMEBOX TV - czyli abonament komórkowy, internet oraz telewizję - w
    której to usługi telefoniczne wręcz wydają się dodatkiem do wszystkich
    bonusów, które otrzymujemy po podpisaniu umowy.

    W podstawowym pakiecie dostajemy darmowe rozmowy i SMS-y w Polsce i
    krajach UE, a także 40 GB pakietu danych o pełnej prędkości, i
    nielimitowane GB z obniżoną prędkością.

    Gratis dostajemy również dostęp do usługi PLAY NOW TV - 33 kanałów
    telewizji, które możemy oglądać na komputerze lub w aplikacji mobilnej.
    Za niewielką opłatą możemy dodatkowo rozszerzyć ofertę o programy
    sportowe, dla dzieci i wiele innych. W ramach tego samego abonamentu
    dostajemy też urządzenie TV BOX, a w nim dostęp do podstawowych kanałów
    telewizji naziemnej, a także aplikacji ze sklepu Google Play - YouTube'a
    i serwisów VOD. Wisienką na torcie jest bonus do wyboru: możemy
    rozszerzyć usługę albo o jeden z pakietów telewizyjnych - m.in. HBO GO,
    ELEVEN SPORTS lub Pakiet KIDS - albo o dodatkowe 50 GB internetu na
    dodatkowej karcie.

    Wszystko to w ramach jednej usługi, która owszem - kosztuje więcej od
    prepaida - ale w zamian oferuje też znacznie więcej. Zarówno w ujęciu
    dostępnych możliwości, jak i spokoju ducha."

    > Abo potanialy, ludzie sie rozbestwili, i w taki no limit za ~30zl
    > jest po prostu wygodny.
    >
    > Oferta prepaid bywa troche gorsza .. choc nie zawsze.
    >
    > Ale teraz mam trzech staruszkow, gadaja niewiele, internetu nie
    > uzywaja wcale ... wiec po co przeplacac te 30 zl:-)

    A u mnie odwrotnie. Staruszkowie z uwagi na Polsat+ wzięli abonament i
    mają lepiej niż prepajdy w ofercie. Ten ich strach, gdzie nie mogą
    doładować, bo brak netu, do sklepu daleko i trzeba było ich obsługiwać.
    Teraz jest zupełnie inaczej, są spokojni, że zawsze mają czynne.

    > A jak w prepaidach? Dane znikaja, czy tez tylko predkosc spada?

    Nawet nie wiem, bo to tak uboga oferta, że jest po za moim zainteresowaniem.

    > Ale ile wygadales w najlepszym miesiacu?

    Problem w tym, że nie liczę. Prepajdziaże liczą :]

    Te zbieranie sms i zapisywanie na karteczkach, weź przestań,
    kombinowanie, czy wystarczy. Obłęd jakiś.

    > No to widac punkt siedzenia wplywa na punkt widzenia - dla ciebie
    > lepsze abo, ale nie mow, ze dla wszystkich lepsze.

    Dla 70% lepsze.

    > Mam wifi w domu, w pracy, dane w telefonie mi malo potrzebne.
    > Chyba ze jakies wakacje ... no to wtedy kupuje prepaida na miesiac :-)

    U siebie, na wakacjach włączam hotspota i wszyscy obecni ze mną,
    prepajdziarze, korzystają :]

    Zajebista oszczędność :)

    > A pytales ile kosztuje bilet w klasie VIP?

    Ile żyć żyjesz? Stać mnie, do grobu kasy nie zabiorę :) a oszczędzanie
    10zł/mies, żyjąc w strachu na ubogim prepajdzie, wpędzi mnie szybciej do
    grobu :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>