    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <61d4cee7$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <sr6qa6$7o8$1@dont-email.me>
    <61d70c1d$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <sr9fg0$s0r$1@dont-email.me>
    <61d84a3e$0$531$65785112@news.neostrada.pl> <srbkc0$ml7$1@dont-email.me>
    <61d96fc2$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <sre52r$flo$1@dont-email.me>
    <61dab30e$0$545$65785112@news.neostrada.pl> <srfn24$au2$1@dont-email.me>
    <61db6973$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...net>
    <61dc707d$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hcwramqrg0s9$.10n5u9hlmrgvz.dlg@40tude.net>
    <61ee90f1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <k...@4...net>
    <61eea89e$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <1aa0i4ehd6fdz.rhyfcytsxukv$.dlg@40tude.net>
    <61ef220f$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 25 Jan 2022 11:20:19 +0100

    On Mon, 24 Jan 2022 23:02:20 +0100, LordBluzg(R) wrote:
    > W dniu 24.01.2022 o 15:37, J.F pisze:
    > [...]
    > Samo się płaci :]

    Tylko ksiegowej trzeba placic :-P

    > Parę razy, to jednak jest argument :]

    Moje doswiadczenia z negocjowaniem kiepskie sa, ale moze masz lepsze.

    > Spokojnie, kiedyś starych klientów mieli centralnie w dupie. Teraz się
    > to zmieniło :)

    Tak czy inaczej - trzeba bedzie im podniesc ceny.

    > Jaką dopłatą? Wszystko jest w abonamencie, łącznie z roamingiem
    > międzynarodowym i nie muszę nawet będąc za granicą niczego dopłacać.
    > Działa :)
    > Dziwne, nie? :D

    Normalne teraz. W prepaidach tez.

    > Mylisz z LTE.

    Byc moze.

    > Można bez problemu. Wystarczy często wiedza. Kiedyś nie zawsze działało
    > np. z Orange. Trzeba było do nich zadzwonić i zgłosić, żeby działało

    Ale jak zadzwonic, jak nie ma zasiegu ? :-P

    > (były problemy na poziomie umów między operatorami) kto nie wiedział,
    > nie dzwonił z reklamacją i go z Orange go wywalało.

    > Mam 360GB na rok w sensie pełnej prędkości. Trudno to wykorzystać.

    No jak trudno, pare filmow miesiecznie :-)

    A tu 200GB na miesiac w sensie pelnej predkosci - z czym do ludzi
    wyjezdzasz :-P

    > Pisałem, używam sporo a przede wszystkim to inne użycie. Prepajdziarze
    > centują, znaczy ograniczają się a to wyrabia jakieś zachowanie, często
    > na lata i do śmierci. Jeśli nie masz ograniczeń to myślisz inaczej i
    > inaczej korzystasz. Tak jest praktycznie ze wszystkim, gdzie nie ma
    > ograniczenia.

    Mialbys racje, gdyby i w prepaidach nie bylo no limit na miesiac :-)

    > Chwaliłem się, masz krótką pamięć, co już kilka razy udowodniłeś. Źle
    > się rozmawia z kimś kto tak ma. Można wyciągnąć wniosek/wrażenie że
    > interlokutor zwyczajnie pierdoli o dupie Maryni i nie jest
    > zainteresowany dyskusją. Byle coś nabazgrać.

    Tak samo, jak twoja - mylisz prepaid sprzed 10 lat z obecnym :-)

    > A ja nie chcę do banku, tym bardziej, że smartfon nie jest dla mnie
    > bezpieczny w Banki. Komp to inna sprawa.

    Tez niebezpieczny.
    Ale ja o swoim "koncie" u operatora tlf.
    Ot, zeby sobie zobaczyc jaka faktura.
    Moze byc niebezpiecznie.

    > Rzadkość. Jest faktura na maila więc mam wgląd.

    I masz wtedy klopot, bo trzeba zlecenie stale zmieniac :-)

    > Wchuj.

    No wlasnie - przejdz sobie na abo na tych urzadzeniach :-P

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cu
    plesoft.aero2&hl=pl

    Łeee, myslalem, ze sama wpisuje.

    > Nie czytasz ze zrozumieniem :]