    Subject: Re: Już od 5 lat rejestrujemy SIM pre-paid
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>
    Date: Tue, 20 Jul 2021 07:19:30 +0200

    W dniu 2021.07.19 o 12:48, Mac Ka pisze:
> [...]
    estracji-kart-sim-w-polsce-istnieje-juz-5-lat/

    > No właśnie, co się dzieje z zarejestrowanymi numerami, ktore nie za uzywane?
    Standardowo sa deaktywowane i po dluzszym czasie ponownie wprowadzane do obiegu, ale
    czy w rakim przypadku nie powinno byc wysyłane potwierdzenie o wyrejestrowaniu
    numeru? Swoja drogą czy ktoś prosil operatora o informacje ustawowa dotyczaca
    przetwarzania danych osobowych?

    Jestem za tym, aby nałożyć na operatora obowiązek, że jeśli numer jest
    nieaktywny to emitował komunikat. Chyba po roku taki numer można wpuścić
    do ponownego obiegu.
    Niestety jest tak, że gdy numer jest nieaktywny, to "nikt nie odbiera",
    dlatego, jeśli ktoś zmienił numer, a jest on w bazie windykatorów, to
    wydzwaniają do nowego abonenta.