  • 1. Data: 2021-07-19 06:18:07
    Temat: Już od 5 lat rejestrujemy SIM pre-paid
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    https://android.com.pl/artykuly/418875-obowiazek-rej
    estracji-kart-sim-w-polsce-istnieje-juz-5-lat/

    "[...]Zapisy ustawy antyterrorystycznej pozbawiają anonimowości osoby
    korzystające z ofert na kartę u operatorów komórkowych. To z kolei
    pozwala służbom łatwiej identyfikować osoby podejrzane o poważne
    przestępstwa. [...]"

  • 2. Data: 2021-07-19 08:42:16
    Temat: Re: Już od 5 lat rejestrujemy SIM pre-paid
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A UE planuje pod pretekstem walki z pedofilią przekazać "służbom" dostęp
    do poczty elektronicznej.

    To taki NASTĘPNY KROK ;-)

  • 3. Data: 2021-07-19 12:48:47
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    poniedziałek, 19 lipca 2021 o 06:30:02 UTC+2 Krzysztof kw1618 napisał(a):
> [...]
    > korzystające z ofert na kartę u operatorów komórkowych. To z kolei
    > pozwala służbom łatwiej identyfikować osoby podejrzane o poważne

    No właśnie, co się dzieje z zarejestrowanymi numerami, ktore nie za uzywane?
    Standardowo sa deaktywowane i po dluzszym czasie ponownie wprowadzane do obiegu, ale
    czy w rakim przypadku nie powinno byc wysyłane potwierdzenie o wyrejestrowaniu
    numeru? Swoja drogą czy ktoś prosil operatora o informacje ustawowa dotyczaca
    przetwarzania danych osobowych?

    MK

  • 4. Data: 2021-07-20 07:19:30
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.07.19 o 12:48, Mac Ka pisze:
> [...]
    numeru? Swoja drogą czy ktoś prosil operatora o informacje ustawowa dotyczaca

    Jestem za tym, aby nałożyć na operatora obowiązek, że jeśli numer jest
    nieaktywny to emitował komunikat. Chyba po roku taki numer można wpuścić
    do ponownego obiegu.
    Niestety jest tak, że gdy numer jest nieaktywny, to "nikt nie odbiera",
    dlatego, jeśli ktoś zmienił numer, a jest on w bazie windykatorów, to
    wydzwaniają do nowego abonenta.

  • 5. Data: 2021-07-20 09:09:11
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.07.2021 o 06:18, Krzysztof kw1618 pisze:
> [...]
    > korzystające z ofert na kartę u operatorów komórkowych. To z kolei
    > pozwala służbom łatwiej identyfikować osoby podejrzane o poważne

    A gdzie konstytucyjne prawo obywatela do tajemnicy korespondencji..
    Gdzie jest ten nasz "rzecznik", gdzie TK? Widać amerykańskie interesy
    dla nich wszystkich ważniejsze niż Polaków.

  • 6. Data: 2021-07-20 16:36:06
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.07.2021 o 08:42, _Master_ pisze:
    > A UE planuje pod pretekstem walki z pedofilią przekazać "służbom" dostęp
    > do poczty elektronicznej.
    >
    > To taki NASTĘPNY KROK ;-)

    A nie do wszystkich komunikatorów?

    Takie dziury w aplikacjach by normalnie nieuprawnione osoby mogły nas
    kontrolować. A tu przecież ich trzeba kontrolować.

  • 7. Data: 2021-07-20 20:55:06
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > dziennie od kilku lat) nie dlatego, iż wcześniej ten numer
    > należał do kogoś innego i nie dlatego, że szukają ze mną
    > kontaktu...
    >
    > Numer ów mogli znaleźć w internecie, ale chyba otrzymali od Virgin
    > Mobile, gdzie ów numer startował w bólach...
    >
    > Obok windykatorów ;) są inni garnkujący planetarnymi [pewnie EMusk
    > ich nasył] robotami... Wczoraj do mnie dzwonili bez opamiętania i
    > dzisiaj -- aż wysłałem telefon na lotnisko... ;) [mnie potrzebny
    > robot księżycowy, nie planetarny...]
    >

    > Czy zdrowy na umyśle windykator próbuje swych sił via telefon?

    Wiesz, ja myślę, że ktoś na Ciebie urok rzucił.

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2021-07-21 09:17:02
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 20 lipca 2021 o 16:36:17 UTC+2 ii napisał(a):

    > A nie do wszystkich komunikatorów?
    >
    > Takie dziury w aplikacjach by normalnie nieuprawnione osoby mogły nas
    > kontrolować. A tu przecież ich trzeba kontrolować.

    Lada moment okaże się, że list papierowy będzie najbardziej poufną formą komunikacji.
    Chociaż z uwagi na pandemie Poczta Polska dostała uprawnienia do otwierania
    przesyłek, skanowania i wysyłania "bezpiecznym" mailem. Bezpieczeństwo ma zapewnić
    serwer własny Poczty Polskiej. Premier jeszcze raz przekaże bazę PESEL Poczcie
    Polskiej aby mogła założyć każdemu obywatelowi bezpieczną skrzynkę pocztową.
    Wtedy wszelkie zarzuty, że poczta dysponowała bazą PESEL stracą na ważności.

    MK

  • 9. Data: 2021-07-22 01:00:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-21 o 09:17, Mac Ka pisze:

> [...]
    > Wtedy wszelkie zarzuty, że poczta dysponowała bazą PESEL stracą na ważności.

    Wystarczy, że juz teraz złodzieje na poczcie otwierają listy i czytają.
    moze to co chcą sobie skanują, potem po chamsku koperty zaklejają.
    Jak najdalej od tej chołoty trzeba sie trzymać. Niestety na
    rejonowej/przydzielonej poczcie trzeba listy odbierać, a tu wszyscy z
    jednego osiedla. Sama śmietanka towarzysko cwaniacka.

    --
    animka