    From: "ZASK" <Z...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KLX 250 S - lub cos podobnego (do 20 tys. zl) ????????
    Date: Sun, 11 Jan 2009 17:08:47 +0100

    > szalu przy twojej wadze nie bedzie ale kolem powinno zamieszac, generalnie
    > moje zdanie o klx jest takie ze sa to motocykle malo wyczynowe i do
    > twojego zastosowania powinny spokojnie wystarczyc

    Ja wiem ze to spokojne enduro. Jedyny minus jak widze to tylko dosc mala moc
    Kawy. A jak zawieszeniowo wypada taki KLX 250 S ? I druga sprawa - jak z
    serwisem, czy jest drogi i upiardliwy (jak w KTM-ach gdzie co pare(nascie)
    motogodzin trzeba cos zmieniac) ?

    > no w tej cenie masz Yamahe wr 250r ( to R jest istotne ) motocykl bardzo
    > odmienny niz wr 250F pod wzgledem silnika, zawieszenia i innych paru
    > drobiazgów, w zamian masz dosc trwaly silnik i poreczny motorek. Po prostu
    > wersja R to nie wyczynowe enduro do takich zastosowan jak ty chcesz.

    No Yamaha lepsza, bardziej niezawodna, trwala i ponoc lepsza w terenie.
    Ciekawi mnie jak wygladaja koszty serwisu obu maszyn (chodzi mi glównie o
    przeglady w okresie gwarancji i te obowiazkowe po gwarancji, co ile
    moto-godzin sie wymienia rózne cuda i ile to kosztuje?).

    > Jechalem tym w dwóch wersjach i takiej prosto z paczki ( takie delikatne
    > endurok ) i na takiej w której zmienilismy tlumik na tuningowy FMF -
    > silnik zaczal oddychac tak jak trzeba i motor staje sie bardzo przyjemny.
    > Wydaje mi sie ze w KLX tez trzeba to zrobic.

    O tlumiku tez sie pomysli w przyszlosci.

    > na jednym i drugim filmie widac ze firma przedstawia to jako prawie
    > wyczynówka ale to co widac to zasluga dobrego szofer..
    > kawasaki http://www.youtube.com/watch?v=yLqzOQwxuS8&NR=1
    > yamaha http://www.youtube.com/watch?v=iu50ONxFKW4

    Obejrze filmy, dzieki!

    > wybierz ten co ci sie bardziej podoba:)

    Bardziej podoba mi sie Yamaha, ale pomysle o obu jeszcze pod katem
    serwisowania.

    Zenek