eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKTM Duke 690Re: KTM Duke 690
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl!not-for-mail
    From: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM Duke 690
    Date: Thu, 26 Feb 2009 12:56:37 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <go60ie$81f$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gnw110.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1235649934 8239 83.3.100.110 (26 Feb 2009 12:05:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Feb 2009 12:05:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:588733
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik napisał w wiadomości
    >> > Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
    >> > jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.
    >>
    > Jeszcze jedna sprawa, przypomniało mi się. Czy odblokowałeś moto na
    > złączce od
    > modułu. Blokada jest ustawiona na 2 i 3 bieg, normy euro. Trzeba to zrobić
    > przy
    > zmianie map zapłonu na puste wydechy.

    Mam rocznik 2008, kupiłem w Łodzi na fabrycznym wydechu.
    Po 1 kkm panowie założyli akrapa wraz z wgraniem map.
    Układ jest rejsigowy bez katalizatora. Po wymianie oprócz
    fajnego soundu nie wiele się zmieniło. Na samej górze czuję wiecej
    mocy ale to by się zgadzało z ichnimi wykresami. Na gumę idzie
    z takim nieprzyjemnym kopnięciem, pod tym względem adwenczer
    jest o wiele bardziej kulturalny (gaźnik)
    Co do blokady 2,3 nie wiem czy jest czy jej nie ma, zakładam, że
    serwis wiedział co trzeba zrobić...ale przy okazji dopytam.
    Trochę się jeszcze pomartwię tym zamakaniem instalacji i poczekam
    na stanowisko fabryki bo ponoć została o tym poinfomowana, póki co
    nie uznano tego za naprawę gwarancyjną.
    Moje pytanie natomiast jest takie: czy Vmax to on ma osiągać na
    5 czy 6 biegu, bo tego jakość nie zdążyłem ustalić ;-)
    Inna sprawa, że po busie to mam raczej skrzywione odczuwanie
    mocy i w zasadzie to nic mi nie jedzie, ale SM jest wyborem
    świadomym i w tym przypadku interesuje mnie tylko zgodność
    z informacjami fabryki.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: