  • Data: 2010-06-23 10:09:03
    Temat: Re: Kablówka + Tv naziemna DVB-T
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może Ty masz taki dar przekonywania, by np. namówić
    > warszawskie UPC by
    > przestali w kablu nadawać (chyba ze 4 programy) na
    > dokładnie tych samych
    > kanałach co nadajniki na Pałacu Kultury.
    > Wystarczy trochę gorszy kabel pomiędzy siecią a
    > telewizorem, słabszy styk w
    > jakimś gnieździe by po ekranie biegały piękne mory i
    > przesuwały się duchy
    > naziemnych programów.

    Nie mam takiego daru ;-). Ale ja w swojej sieci omijam
    wszystkie zajęte w eterze kanały, właśnie ze względu na
    kiepskiej jakości kable abonenckie. Te z MM odbierają stacje
    naziemne nawet jak są wetknięte do gniazda :-).

    > Po kilkukrotnych, średnio po 40 minut. rozmówach z
    > kolejnymi "konsultantami"
    > poddałem się.
    > Nie mieli pojęcia o zakresie częstotliwości używanych w
    > kablu i na ziemi,
    > niektórym wydawało im się że sygnały to światłowodami idą
    > do samego
    > telewizora.

    To niestety norma w takich firmach. Nazatrudniali łepków po
    szkołach pseudoelektronicznych, a ci nie mają zielonego
    pojęcia o temacie :-). Zresztą to samo zdanie mam nie tylko
    o konsultantach, ale też o większości ich techników...