  • 11. Data: 2022-07-14 10:23:10
    Temat: Re: Kalkularor
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "jureq" napisał :

    > Czy chodzi o program kalkulatora czy o hardware?

    Hardware? Chodzi CI o liczydło? Mam :)

    Pzdr

  • 12. Data: 2022-07-14 10:27:27
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "dantes" napisał:

    > A Ty rozumiesz o co pytasz?
    > Bo nie tylko ja odnoszę wrażenie, że nie bardzo wiesz...

    Po co głupio się wymądrzasz? Jeśli nie rozumiesz prostego pytania to ja nic
    na to nie poradzę. Kulturalny człowiek w takim przypadku dopytuje, aby
    zrozumieć i pomóc. A ty się wysmętniasz.

    Pzdr

  • 13. Data: 2022-07-14 10:51:41
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 14 Jul 2022 10:27:27 +0200, Kamil napisał(a):

> [...]
    > na to nie poradzę. Kulturalny człowiek w takim przypadku dopytuje, aby
    > zrozumieć i pomóc. A ty się wysmętniasz.

    Posłuchaj geniuszu*...
    Pytałeś "o kalkulator" nie precyzując o jaki, li tylko po to zapewne by
    między wierszami pochwalić się potem, że masz "hardłerowy" - zapewne po
    babci co to ludziom wróżyła długość życia, chwilę po tym jak przewidziała
    datę śmierci.
    Jak się okazuje wnusio potrzebuje ewentualnie kilku linijek kodu na swoją
    stronę...
    Teraz inni dyskutanci zgadują w jakim języku, bo wnusio nie potrafi tego
    sprecyzować w pytaniu i ma pretensje do wszystkich, że go nie zrozumieli.

    Powodzenia
    .

    --
    *- miało być gównojadzie - ale nie wypada...

  • 14. Data: 2022-07-14 20:33:06
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 14.07.2022 o 10:21, Kamil napisał(a):

    > Kalkulator, czyli urządzenie liczące/wykonujące jakieś obliczenia.
    > Kalkulator wbudowany w Windows potrafi liczyć w systemach dziesiętnym,
    > szesnastkowym, czy nawet dwójkowym. Mam też kilka kalkulatorów
    > kieszonkowych, nie które bardzo "naukowe", al e żaden nie potrafi liczyć
    > w systemie sekunda, minuta, godzina itd. Chodzi mi o to, że mam stronę,
    > która podaje czas dostępu w sekundach. Oczywiście mogę skorzystać ze
    > "zwykłego kalkulatora i podzielić wartość kolejno przez 60. Pomyślalem,
    > że może jest gotowiec, który to zrobi z automatu.
    Mam kalkulator Casio fx-100D który to potrafi (właściwie wg instrukcji
    jest to przeznaczone do kątów ale sprawdza się też w w liczeniu czasu).
    Poszukaj może uda ci się go gdzieś dostać.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 15. Data: 2022-07-15 02:56:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dantes" taog99$ku9$...@g...aioe.org

    > A Ty rozumiesz o co pytasz?
    > Bo nie tylko ja odnoszę wrażenie, że nie bardzo wiesz...

    IMO Kamil doskonale rozumie, ale nie chce
    zdradzać swych tajemnice obcym ludziom! ;)

    Jedni dadzą namiary na taki kalkulator -- inni na inny...
    Każdy pomagający zostanie zbesztany a Kamil
    osiągnie swój cel bez zdradzania zamiarów...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.*_'

  • 16. Data: 2022-07-16 01:50:07
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "dantes" napisał:

    > Posłuchaj geniuszu*...
    > Pytałeś "o kalkulator" nie precyzując o jaki

    Cytuję:

    "Czy ktoś z grupowiczów słyszał, albo ma namiar na kalkulator w formacie
    sekunda/minuta/godzina/itd?"

    Dla średnio rozgarniętego człowieka to jest zrozumiałe. Jest też oczywiste,
    że dla głupka może to być zbyt trudne. Won na drzewo.

    PLONK

  • 17. Data: 2022-07-16 02:07:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Jul 2022 01:50:07 +0200, Kamil napisał(a):

> [...]
    >
    > Dla średnio rozgarniętego człowieka to jest zrozumiałe. Jest też oczywiste,
    > że dla głupka może to być zbyt trudne. Won na drzewo.

    Kamil, uspokój się.
    Nie napisałeś, czy to ma być sprzętowy kalkulator (bo są też takie), czy
    programowy. A jeśli programowy, to na jaki system (linux, windows, android
    itp).
    Zbyt trudne?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2022-07-16 09:13:15
    Od: dantes <d...@q...com>

    > Cytuję:
    >
    > "Czy ktoś z grupowiczów słyszał, albo ma namiar na kalkulator w formacie
    > sekunda/minuta/godzina/itd?"

    Coś Ty?

    > Dla średnio rozgarniętego człowieka to jest zrozumiałe. Jest też oczywiste,
    > że dla głupka może to być zbyt trudne. Won na drzewo.
    >
    > PLONK

    Średnio rozgarnięty człowiek potrafi sprecyzować pytanie,
    a gównojady mają z tym problem, i jeszcze zaczynają się pultać...

  • 19. Data: 2022-07-16 09:15:59
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 15 Jul 2022 02:56:59 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    >
    > Jedni dadzą namiary na taki kalkulator -- inni na inny...
    > Każdy pomagający zostanie zbesztany a Kamil
    > osiągnie swój cel bez zdradzania zamiarów...

    Ala to żadna tajemnica, gdyż po pewnym dopiero czasie
    się okazało, że potrzebuje: "licznik na stronę www".

  • 20. Data: 2022-07-21 04:11:07
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Adam" napisał

    > Kamil, uspokój się.

    Wiesz co? Dlaczego tego nie skierujesz do kogoś, komu żółć zalewa mózg? Co
    chce osiągnąć?

    > Nie napisałeś, czy to ma być sprzętowy kalkulator (bo są też takie), czy
    > programowy. A jeśli programowy, to na jaki system (linux, windows, android
    > itp).

    To jest obojętne. Łatwiej jak sądzę jest zrobić procedurkę np. pod Windows,
    czy android, niż budować sprzęt. Ale nie traktuj tego tak poważnie. Znajdzie
    się, dobrze. Jak nie to mówi się trudno. Świat się od tego nie zawali.

    > Zbyt trudne?

    Po co ta wstawka. Zbyt trudne jest dla ciebie dopytanie? Zresztą dla średnio
    rozgarniętego człowieka pytanie jest oczywiste. Jak ktoś lubi się czepiać,
    to będzie się czepiał. Jak mu napiszesz, że pod Windows, to będzie się
    czepiał, że nie napisałem do której wersji.

    Pzdr