  • Data: 2021-02-09 18:46:09
    Temat: Re: Kamerka int. z kablem audio
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co zrozumiałem, ten kabel jack to jedyne źródło dźwięku z kamery.

    Marcin dobrze radzi. Nie korzystaj z mikrofonu wbudowanego, a podłącz
    jakiś bardziej pasujący mikrofon.

    Od około roku prowadzę zajęcia zdalnie i mikrofon w kamerce (Logitech
    C310) mimo że dobrej jakości, nie pozwala na większe poruszanie się
    przed kamerą - bo jak się oddalam, pogarsza się dźwięk. Trzeba mieć
    mikrofon całkiem blisko ust i żeby odległość i kierunek się nie
    zmieniały. Najpierw dorobiłem mikrofon krawatowy (właśnie w nim
    wymieniałem kabel), a od niedawna stosuję zestaw bezprzewodowy z
    malutkimi "pchełkami" i teraz nie jestem przywiązany do kabla. Natomiast
    najlepszą jakość dźwięku z mikrofonu według mnie zapewniają dobre
    słuchawki gamingowe. Tyle że nie lubię nosić na głowie ciężarów.