  • 1. Data: 2021-02-08 13:50:04
    Temat: Kamerka int. z kablem audio
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Niezły dziki zachód się zrobił w dziedzinie kamerek internetowych z
    powodu covida

    Przeglądam ten tani szajs i zwróciła moją uwagę kamera Tracera. Ma
    mikrofon, ale należy go podłączyć kablem jack do wejścia mikrofonu w
    komputerze.
    Zastanawiam się, czy to sprawi, że jakość dźwięku po stronie odbiorcy
    będzie lepsza, czy to świadczy, że to jest jakaś konstrukcja sprzed 20
    lat - w sensie separacji obrazu i dźwięku.
    Jakoś nie używałem od dawna zew. kamer więc nie wiem jak to bywało.

  • 2. Data: 2021-02-08 15:12:09
    Temat: Re: Kamerka int. z kablem audio
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/02/2021 13:50, pueblo wrote:
    > Przeglądam ten tani szajs i zwróciła moją uwagę kamera Tracera. Ma
    > mikrofon, ale należy go podłączyć kablem jack do wejścia mikrofonu w
    > komputerze.

    Ma to zaletę. Możesz go wypiąć. W przypadku all-in-one usb możesz tylko
    przypuszczać, że nikt nie słyszy.

    > Jakoś nie używałem od dawna zew. kamer więc nie wiem jak to bywało.

    Obecnie wiele tanich modeli nie ma wyjścia na jack. Chińczycy ogarneli
    transmisje audio po usb.

  • 3. Data: 2021-02-08 22:11:56
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > lat - w sensie separacji obrazu i dźwięku.
    > Jakoś nie używałem od dawna zew. kamer więc nie wiem jak to bywało.

    Teoretycznie jakość dźwięku może być nawet gorsza z powodu kiepskiej
    jakości kabelka. Miałem kiedyś tani mikrofon, który dość głośno brumił.
    Okazało się, że ma nieekranowany kabel. Wymieniłem kabel i pozbyłem się
    problemu.

  • 4. Data: 2021-02-09 01:15:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-08, pueblo <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > lat - w sensie separacji obrazu i dźwięku.
    > Jakoś nie używałem od dawna zew. kamer więc nie wiem jak to bywało.

    Stawiam na zamysł użycia alternatywnego mikrofonu, bo kamery zewnetrzne
    niekoniecznie musza przeciez byc 30 cm przed użytkownikiem. A jak masz
    gniazdo to możesz wpiąc jakiś kierunkowy, z przedwzmacniaczem,
    bezprzewodowy etc.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2021-02-09 10:03:40
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marcin Debowski, 09 lut 2021 w
    news:3vkUH.18636$scTb.9826@fx43.ams1 napisałeś/aś:

> [...]
    > zewnetrzne niekoniecznie musza przeciez byc 30 cm przed
    > użytkownikiem. A jak masz gniazdo to możesz wpiąc jakiś kierunkowy,

    Z tego co zrozumiałem, ten kabel jack to jedyne źródło dźwięku z kamery.

  • 6. Data: 2021-02-09 18:46:09
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Z tego co zrozumiałem, ten kabel jack to jedyne źródło dźwięku z kamery.

    Marcin dobrze radzi. Nie korzystaj z mikrofonu wbudowanego, a podłącz
    jakiś bardziej pasujący mikrofon.

    Od około roku prowadzę zajęcia zdalnie i mikrofon w kamerce (Logitech
    C310) mimo że dobrej jakości, nie pozwala na większe poruszanie się
    przed kamerą - bo jak się oddalam, pogarsza się dźwięk. Trzeba mieć
    mikrofon całkiem blisko ust i żeby odległość i kierunek się nie
    zmieniały. Najpierw dorobiłem mikrofon krawatowy (właśnie w nim
    wymieniałem kabel), a od niedawna stosuję zestaw bezprzewodowy z
    malutkimi "pchełkami" i teraz nie jestem przywiązany do kabla. Natomiast
    najlepszą jakość dźwięku z mikrofonu według mnie zapewniają dobre
    słuchawki gamingowe. Tyle że nie lubię nosić na głowie ciężarów.

  • 7. Data: 2021-02-10 11:22:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-09, pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > Witaj Marcin Debowski, 09 lut 2021 w

    > Z tego co zrozumiałem, ten kabel jack to jedyne źródło dźwięku z kamery.

    A nie odwrotnie?
    https://botland.store/webcams/17641-camera-tracer-hd
    -web008-5907512865729.html
    The camera has a microphone, which is connected via a 3.5 mm mini jack cable.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2021-02-12 14:38:58
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marcin Debowski, 10 lut 2021 w
    news:ftOUH.97359$g5D9.20480@fx32.ams1 napisałeś/aś:

> [...]
    -web008-590751286
    > 5729.html The camera has a microphone, which is connected via a 3.5

    Chodzi mi o to, że bez podłączenia tego jacka do gniazda mic nie będzie
    dźwięku.