  • Data: 2021-03-29 22:44:44
    Temat: Re: Kanał Sueski
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystkie gazety o tym piszą. Od wielu godzin.

    Może. W chwili, gdy pisałem post dostałem informację od kolegi będącego
    tam na miejscu. Nie sprawdzałem, kto jeszcze o tym pisze. Nie
    przyświecała mi aspiracja bycia pierwszym. Sprawdź sobie, co pisali, bo
    kilkanaście godzin temu pisano o obróceniu kontenerowca, nie zaś
    odblokowaniu kanału. To chyba nie do końca jest to samo. Jeszcze 6
    godzin temu pojawiały się artykuły o skupie akcji firm posiadających
    tankowce. Teraz widać, że płyną przez kanał na południe.

    --
    Robert Tomasik