  • Data: 2022-01-29 17:29:56
    Temat: Re: Kanał testowy
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2022 o 06:22, Kamil pisze:
    > Użytkownik "mrvtktjv"  napisał:
    >
    > Dlatego Sprawdzam TV może wprowadzić w błąd, bo w przypadku z punktu 4.
    > fakt jego poprawnego odbioru może sprawiać mylne wrażenie, że urządzenie
    > spełnia wymagania nowego standardu nadawania telewizji naziemnej,
    > podczas, gdy w rzeczywistości ich nie spełnia.

    > Nadawca tego nie wie i wprowadza użytkowników w błąd?
    >
    > Pzdr

    To duża firma. Trudno powiedzieć, co sprawiło, że efekt finalny jest
    taki, jaki jest.

    Być może ktoś w drodze decyzyjnej od "osoby technicznej", przez
    szefostwo akceptujące inicjatywę i potem do EmiTela (nadawcy
    multipleksu) ktoś "przekręcił" cyferkę i z umieszczenia kanału w MUX-5
    wyszedł MUX-3.

    Ale szczerze mówiąc nie jestem pewien, do kogo miałbym z tym napisać,
    więc tylko na wszelki wypadek zaznaczam istnienie problemu tam, gdzie
    ktoś wspomina o odbiorze tego kanału jako o pewnym wyznaczniku
    kompatybilności.