  • Data: 2021-09-10 10:46:48
    Temat: Re: Karta SD
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Sep 2021 02:34:08 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:1ljgb83gvkp7u.btl2s93cr7c9$.dlg@40tude.net>

    > nie
    >
    > ale procent jest wysoki, że będzie

    IMO - to nie wina karty, tylko oprogramowania,
    wiec w tym telefonie (Xiaomi Redmi 9C) imo skonczy podobnie.

    > w dobrym telefonie, wsadzić raz, nie wsadzać pazurów
    > nie wyciągać szufladki, nie dowalać zadań kopiowania, szukania.

    No to jak kopiowac - po jednym pliku?

    > np mogę zawiesić link pc - tel próbą utworzenia
    > nowego folderu na karcie.

    Fajny telefon ... ale kup se lepsza karte, to przestanie :-)

    > higiena first
    >
    > ściągamy do pc
    > mieszamy przy zdjęciach
    > upload do tel
    >
    > nawed nadpisu unikam tylko robie delete i wtedy copy

    A tak swoja droga, to jestem lekko rozczarowany Xiaomi.
    Jak juz sie zabrali za poprawianie Androida, to czemu nie dolozyli
    obslugi exFAT, serwera SMB itp ?

    J.