  • 1. Data: 2021-09-07 10:14:55
    Temat: Karta SD
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    No i zobaczylem komunikat
    "wystapil problem z karta SD".
    Aby naprawic - sformatuj karte.

    Telefon Xiaomi, w miare nowy, klopoty z karta, z tranasmisja
    opisywalem - moglo sie zdarzyc.
    Wczoraj go wylaczylem ... czyzby to to?

    Ale ... patrze na stary telefon ... a tam ten sam komunikat.

    Tamten karty uzywal od lat ...

    J.

  • 2. Data: 2021-09-07 20:36:53
    Temat: Re: Karta SD
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.09.2021 o 10:14, J.F pisze:
> [...]
    > opisywalem - moglo sie zdarzyc.
    > Wczoraj go wylaczylem ... czyzby to to?
    >
    > Ale ... patrze na stary telefon ... a tam ten sam komunikat.

    Hehehe. Dobrzecitak. Stara karta musi być zezłomowana :D

    Teraz wyszło, dlaczego taka wolna była dla muzy :D

    hehehe

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-09-07 20:57:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Sep 2021 20:36:53 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Hehehe. Dobrzecitak. Stara karta musi być zezłomowana :D

    Zebys jutro sam nie mial dobrze :-)

    > Teraz wyszło, dlaczego taka wolna była dla muzy :D

    Ale to nowa byla wolna. A w zasadzie wcale nie wolna.

    No nic, kopiuje na kompie, tylko mam zagwozdke - telefon sformatowal
    zapewne na FAT32. A winda mowi, ze to exFAT.

    Ciekawe czy bedzie z tego nieszczescie :-)

    Pierdolony Microsoft, pierdolony Google. Pierdolony Apple :-P

    J.

  • 4. Data: 2021-09-07 21:34:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.09.2021 o 20:57, J.F pisze:

    > No nic, kopiuje na kompie, tylko mam zagwozdke - telefon sformatowal
    > zapewne na FAT32. A winda mowi, ze to exFAT.
    >
    > Ciekawe czy bedzie z tego nieszczescie :-)

    NIE ZMIENIAJ na kompie. Jak telefon sformatował, to ma być tak jak on
    chce :)

    > Pierdolony Microsoft, pierdolony Google. Pierdolony Apple :-P

    Pierdolone nerdy :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2021-09-07 23:12:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Sep 2021 21:34:06 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > NIE ZMIENIAJ na kompie. Jak telefon sformatował, to ma być tak jak on
    > chce :)

    Nie zmieniam. Wsadzam w czytnik ... i winda mowi, ze to exFAT.
    Kłamie, czy sama sobie zmienila?

    Jeszcze kwestia, czy moge np sprawdzic system plikow narzedziami
    Windows.
    Pogodzi sie z tym FAT32, czy przerobi na exFAT...

    > Pierdolone nerdy :D

    J.

  • 6. Data: 2021-09-08 00:31:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.09.2021 o 23:12, J.F pisze:

    > Nie zmieniam. Wsadzam w czytnik ... i winda mowi, ze to exFAT.
    > Kłamie, czy sama sobie zmienila?

    Kłamie.

    > Jeszcze kwestia, czy moge np sprawdzic system plikow narzedziami
    > Windows.

    Nie.

    > Pogodzi sie z tym FAT32, czy przerobi na exFAT...

    Kurwa, NIE RUSZAJ!

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 7. Data: 2021-09-08 22:39:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:18v77vwj4bl1h.j64wph0sipzt.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > No i zobaczylem komunikat
    > "wystapil problem z karta SD".
    > Aby naprawic - sformatuj karte.

    karty sd to zuo. Karty Sandisk to zuo x 2

    trzeba kupić Samsunga
    https://www.argos.co.uk/product/8763260

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 8. Data: 2021-09-08 23:26:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.09.2021 o 22:39, PiteR pisze:

    > trzeba kupić Samsunga
    > https://www.argos.co.uk/product/8763260

    Anachuji? Trzeba przestać żydzić na wbudowaną. Mi wystarcza nawet 64G
    wbudowanej a 128G to już lekka przesada nawet. Co miałbym tam "nosić"?
    Zakupy z Biedry? Ile tej muzy? 30G? Zdjęcia? Czego, BigMaca i frytek.
    Filmy z wakacji których nikt nigdy nie obejrzy?
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 9. Data: 2021-09-09 11:01:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Sep 2021 23:26:20 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Anachuji? Trzeba przestać żydzić na wbudowaną. Mi wystarcza nawet 64G
    > wbudowanej a 128G to już lekka przesada nawet.

    Ale jak skopiowac dane, bo ... bedzie lepiej, czy beda te same
    problemy? :-)

    > Co miałbym tam "nosić"?
    > Zakupy z Biedry? Ile tej muzy? 30G? Zdjęcia? Czego, BigMaca i frytek.
    > Filmy z wakacji których nikt nigdy nie obejrzy?

    Mowisz, ze kazdemu powinno wystarczyc 640kB :-)

    J.

  • 10. Data: 2021-09-09 11:03:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 08 Sep 2021 21:39:39 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:18v77vwj4bl1h.j64wph0sipzt.dlg@40tude.net>
    >
    > karty sd to zuo. Karty Sandisk to zuo x 2

    IMO - Sandisk jest dobry. A tu akurat Kingston.

    I gwarantujesz, ze bedzie dzialac? :-P

    J.