  • Data: 2020-10-02 17:31:47
    Temat: Re: Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
    Od: universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 września 2020 00:04:24 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:
    [..]
    > Albo dasz większą rozdzielczość fotki telefonu albo ta gumka nie
    > pochodzi z tego sprzętu. Nie wiem czy ona (gumka) jest "fabrycznie"
    > zakrzywiona czy to zrobiłeś specjalnie. Możesz ją jeszcze wyprostować i
    > zafocić, chociaż sądzę nadal, że nie pochodzi z tego sprzętu (brak
    > logiki zastosowania).
    [..]

    Gumka wyleciała z telefonu podczas wyciągania płyty głównej, domniemam że była po tej
    bardziej błyszczącej metalicznie stronie płyty. Nie zaginałem jej, zresztą takie
    "zwykłe" gumki nie mają pamięci ostatnio zadanego kształtu.
    Teraz fotki:
    Gumka (jeszcze raz) http://universis.cba.pl/gumk3.jpg

    Płyta główna avers : http://universis.cba.pl/sharp_r1s_1.jpg

    Płyta główna revers : http://universis.cba.pl/sharp_r1s_2.jpg