    From: "123" <z...@z...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta satelitarna do laptopa
    Date: Wed, 7 Jan 2009 15:19:15 +0100

    Bardzo dziękuję za odpowiedź.

    > http://www.komputronik.pl/szukanieproste.php?szukaj=
    1&prodElem=0&catElem=0&position=0&cText=&ss=skystar
    > Są tam wersja na USB, ja używam obecnie na PCI. Jeśli chcesz korzystać z jakiejś
    platformy satelitarnej, to musisz mieć czytnik
    > kart dodatkowo. W tym linku widziałem, że któraś tam coś takiego ma.
    Z pobieżnej (na razie, bo dopadła mnie grypa) lektury tej strony wynika podział
    na programy darmowe i płatne. Czy wystarczą mi programy darmowe zależy
    od tego, które są darmowe, a które nie.
    Wiesz może gdzie takie informacje są podawane?

    > Generalnie polecam wizytę na www.dvb-board-pl.com, tam Ci pomogą, co i jak ustawić.
    Trzeba się wpierw zarejestrować, a potem podać nazwę i hasło. To jest zrozumiałe.
    Formularz rejestracyjny jest strasznie rozbudowany, natomiast nie zawiera pozycji,
    "hasło" (z potwierdzeniem, jak to zwykle bywa). Ponadto brak tam informacji, które
    pola są obowiązkowe.