  • Date: Wed, 07 Jan 2009 16:06:37 +0100
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta satelitarna do laptopa

    123 pisze:
    > Bardzo dziękuję za odpowiedź.

    > Z pobieżnej (na razie, bo dopadła mnie grypa) lektury tej strony wynika
    > podział
    > na programy darmowe i płatne. Czy wystarczą mi programy darmowe zależy
    > od tego, które są darmowe, a które nie.
    > Wiesz może gdzie takie informacje są podawane?

    Darmowe programy TV czy komputerowe?
    http://www.yansat.pl/index.php/88/203
    Ja uzywam progdvb ale w jakiejś starszej wersji, nie wiem jak w nowszej,
    ale starsza była darmowa, tylko "kodek" darmowy miał taki kwadracik w
    rogu, po zapłaceniu dostaje się normalną wersję, ale można użyć innych
    "kodeków", byś musiał poszukać, ja już nie pamiętam, a szukać mi się nie
    chce.

    Odnośnie programów TV http://www.lyngsat.com/ darmowe to FTA - Free To
    Air i jeszcze kwestia tego, z jakiego satelity będziesz chciał odbierać
    programy, a jest ich bardzo dużo.

    > Trzeba się wpierw zarejestrować, a potem podać nazwę i hasło. To jest
    > zrozumiałe.
    > Formularz rejestracyjny jest strasznie rozbudowany, natomiast nie
    > zawiera pozycji,
    > "hasło" (z potwierdzeniem, jak to zwykle bywa). Ponadto brak tam
    > informacji, które
    > pola są obowiązkowe.

    Nie pamiętam rejestracji, bo kilka lat już na tym forum jestem, odnośnie
    hasła, to może na e-mail jest wysyłane? Generalnie nie ma pól
    obowiązkowych, poza loginem i e-mail ZTCP.