  • Data: 2009-09-24 07:23:13
    Temat: Re: Karty chip-owe Dell
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > dll? Laik nie ma pojęcia co to dll. ;) specjalista rownież, jeśli nie
    > używa windosse

    wiesz, są różni specjaliści...
    ale pokaż mi takiego, co używa innego systemu niż winda i nie wie co to jest
    plik dll

    poza tym zdania w nawiasach służą wtrąceniom, uwagom, etc,
    czy moja główna wypowiedź (bez nawiasów) budzi Twoje wątpliwości?

    zresztą moje wtrącenie nawiązuje do wypowiedzi poprzednika, którą skrzętnie
    wyciąłeś...

    dyskusja brnie w złym kierunku
    jak nie pojawi sie nic merytorycznego, dla mnie to EOT...