  • Data: 2024-04-05 11:54:51
    Temat: Re: KiCad konkurs.
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    pytajacy <r...@p...fm> wrote:

    > Tych komunikatorów jest tyle teraz że głowa mała. Jakie znam i używam
    > oprócz Discord-a: WhatsApp, Messenger, Skype, LinkedIn.

    Signal, Telegram, Matrix...

    Ja z wymienionych używam tylko Discorda, i Skype do rozmów wideo, bo na
    Discordzie słabo działają. I Teamsa w pracy.

    > Nawet ostatnio Skype oferuje dołączanie do jakiś grup/kanałów
    > tematycznych.

    O, to mnie ominęło.

    > Że to wszystko się utrzyma. A takie Polskie Gadu-Gadu padło.

    Globalizacja...

    Technicznie Gadu-Gadu nadal żyje, ale co to za życie. Już nawet zboczeńcy
    przestali pisać. GG przegrało z Messengerem, a te inne komunikatory mają
    funkcje, których GG nie ma, dlatego jeszcze żyją.

    --
    Badam pana i badam, ale wciąż nie mogę dojść przyczyny pańskiej
    dolegliwości. Przypuszczam, że to alkohol...