  • 31. Data: 2012-02-01 21:40:17
    Temat: Re: Kierowca bez głowy
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 01.02.2012 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał/a:

    > jeśli mówimy o debilach - to wyjaśnij mi na jakiej podstawie takowy ma w
    > ogole pomyśleć, że ten samochód jest holowany, skoto takie holowanie jest
    > nie tylko bezsensowne ale i zabronione?

    Nie ma pomyśleć. Mają mu się zderzyć obie szare komórki dając spięcie
    pt. "coś się dzieje".

    > Jak linka będzie miala przepisowa długość, będzie przepisowo oznakowana
    > (takoż i samochód holowany) to wtedy masz szanse na to, ze ktoś sie nad
    > czymś zastanowi.

    Doświadczenie mówi: marne szanse. Zwłaszcza, że nie mówimy o szansie
    "zrozumie większość/mniejszość" tylko "trafi się ten jeden debil czy
    nie".

    > Teraz - zakładając, ze jednak debili jest na świecie mniej niż tych
    > niedebili

    Odważne założenie :)

    > to jaka jest szansa, ze ktoś zostanie wprowadzony w błąd przed
    > awaryjne a jaka, ze ktoś wjedzie w Twoją linke?

    Jeden z kilkustet mijanych/mijających wjedzie - mam problem.
    Pięćdziesiąt osób zostanie wprowadzonych w błąd i zwolni - nikomu nic
    się nie stanie.

    > Dopóki nie będziesz odpierdał jakiś dziwnych manewrów typu zwaracanie to nic
    > CI sie nie stanie.
    > Po co kombinować skoro można zgodnie z prawem oznakować auto trójkątem,
    > ktory napewno bardziej da do myslenia (i od razu w odpowiednią strone)?!

    Jak wspominałem: ja to robię zgodnie z przepisami. Ale rozumiem tych
    włączających awaryjne.

    > ps. nie wspominam już, ze holowanie samochodu ciężarowego na lince to co
    > najmniej dziwne.

    A to swoją szosą.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 32. Data: 2012-02-01 21:43:06
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-02-01 11:04, Robert_J pisze:

    > Zasadnicze pytanie jest takie, czy w ogóle wolno było holować taki
    > pojazd na lince? Holowany był dźwig, czyli raczej w holowanym nie były
    > wtedy sprawne dwa układy hamulcowe.

    o ile się nie mylę, to samochody ciężarowe i autobusy można holować
    TYLKO i WYŁĄCZNIE na sztywnym holu.

  • 33. Data: 2012-02-01 21:49:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnjij8pl.kn6.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Jeden z kilkustet mijanych/mijających wjedzie - mam problem.
    > Pięćdziesiąt osób zostanie wprowadzonych w błąd i zwolni - nikomu nic
    > się nie stanie.

    to dopiero odważne założenie, bo skąd pewność, ze zwolnią i nikomu nic sie
    nie stanie?
    Może wlasnie pomyślą, ze samochód stoi na awaryjkach i omijanie zajmie im
    znacznie mniej czasu niż wyprzedzanie...

    > Jak wspominałem: ja to robię zgodnie z przepisami. Ale rozumiem tych
    > włączających awaryjne.

    a ja nie, bo nie widze ani jednego konkretnego argumentu za tym, zeby nie
    dość ze złamać przepisy to jeszcze kombinować, kiedy są dozwolone prawem
    metody wyraźnego oznakowania samochodu holowanego ('kogut', trójkąt).

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 34. Data: 2012-02-01 23:13:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Feb 2012 20:58:08 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > to wystaw trójkąt ostrzegawczy, tak jak powinieneś, kuo se koguta na dach,
    > jak już koniecznie musisz, a nie kombinuj z awaryjymi swiatłami.
    > ps. popatrz na zdjęcia
    > http://www.fakt.pl/Lina-przeciela-kobiete-Makabryczn
    y-wypadek,galeria-artykulu,144444,5.html i
    > powiedz co kurwa dałyby tu światła awaryjne, skoro dwa dzwigi jechały w
    > poprzek drogi, stosunkowo blisko siebie, a baba sejczentem popierdalając
    > wpakowała sie między nie?

    Cos by migalo. A co by dal trojkat, prawidlowo umieszczony z tylu
    holowanego pojazdu ?

    P.S. tu nie widze ... ale czy takie dzwigi nie maja zazwyczaj zoltych
    kogutow na wyposazeniu ?

    J.

  • 35. Data: 2012-02-02 00:18:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > Jak linka będzie miala przepisowa długość, będzie przepisowo oznakowana
    > (takoż i samochód holowany) to wtedy masz szanse na to, ze ktoś sie nad
    > czymś zastanowi.

    Moim zdaniem włączenie awaryjnych wcale nie jest złym pomysłem, bardzo
    zwraca uwagę, bo często awaryjne = miśki kogoś złapały. :>

  • 36. Data: 2012-02-02 00:20:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > to wystaw trójkąt ostrzegawczy,

    Tak, zajebiście widać taki trójkąt za szybą, szczególnie w dzień.

  • 37. Data: 2012-02-02 00:22:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Papkin

    > http://img.naszemiasto.pl/grafika2/nowy/1d/8f/4f283a
    8abd1ec_o.jpg

    > tu zdjecie na ktorym bazuje, zestaw nagle jej wjechac na srodek nie
    > mogl, polowa jezdni zastawiona tym holowanym, mogla zdjac noge z gazu. Z
    > tym ze pewnie myslala ze ja widza (nie rusza) a miejsca dosc by
    > przeleciec jak pocisk...

    No i? Mieli psi obowiązek ustąpić jej pierwszeństwa. A jak się nie da, to
    tam nie zawracać. Po co bronisz debilnego zachowania, w konsekwencji
    którego zginął człowiek?

  • 38. Data: 2012-02-02 00:22:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 01 Feb 2012 23:20:13 GMT, to napisał(a):
    > begin Kuba \(aka cita\)
    >
    > Tak, zajebiście widać taki trójkąt za szybą, szczególnie w dzień.

    Zakladajac ze sie w ogole uda go wystawic ... probowaliscie ? To sprobujcie
    jeszcze raz.

    J.

  • 39. Data: 2012-02-02 00:23:54
    Temat: Re: wiecej zdjec
    Od: to <t...@i...pl>

    begin v...@i...pl

    > Jak dla mnie to miala zamarzniete szyby, a tej linki po ciemku nie bylo
    > widac, nawet jak byla oznaczona. Poza tym nie mozna holowac takich
    > zestawow na lince, no i co za cep takim czyms nawracal w poprzek drogi?

    Zaraz Ci PMS-owi trolle napiszą, że to jej wina, bo na pewno
    zapierdalała...

  • 40. Data: 2012-02-02 00:25:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Zakladajac ze sie w ogole uda go wystawic ... probowaliscie ? To
    > sprobujcie jeszcze raz.

    Szczególnie w kombi. :>