  • 101. Data: 2018-06-03 15:55:30
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:pet6m9$aq2$1@node1.news.atman.pl...
    > Na tak silny argument nie ma mocnych:P

    Wystarczy nie bredzić. :-)

    > Patrz mi na usta - tam był _przejazd_ dla rowerów.

    Skasować przejazdy skoro nie potrafia zachować szczególnej ostrożności i
    wpadają przed nadjeżdżające pojazdy! Piesi mają więcej rozumu. Nie wchodzą
    dopóki pojazd nie przejedzie, bo jeden zatrzyma się a drugi obok zabije.

    neelix

    neelix

  • 102. Data: 2018-06-03 15:58:45
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2018-06-01 o 18:29, J.F. pisze

    > To już problem kierowcy. Mógł zawczasu się zatrzymać, by przepuścić
    > rowerzystę.

    Brednia. Dojeżdżający rowerzysta nie ma pierwszeństwa. Zatrzymanie przed
    przejściem/przejazdem w odl. mniejszej niż 10 m jest złamaniem prawa. Nie
    jeden kursant nie zdał egzaminu kiedy zatrzymał auto by "zaprosić" pieszego
    na jezdnię.

    neelix

  • 103. Data: 2018-06-03 16:05:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jak nie ma ścieżki rowerowej to rowerem jadę po chodniku.
    > Raz że chcę przeżyć i miałem w podstawówce fizykę :-)
    > A dwa że jak jadę samochodem to wiem jak niebezpieczny jest najezdni
    > rowerzysta.

    Rowerem po chodniku??? A co ty święta krowa jesteś??? Dlatego powinieneś
    mieć zakaz poruszania się jikimikolwiek pojazdami!!! Nawet hulajnogą !!! Ty
    nie znasz żadnych przepisów!!! Będąc pieszym dostajesz ode mnie polecenie
    "won z chodnika". Ja ci na pewno nie ustąpię, miejsca nie zrobię.

    neelix

  • 104. Data: 2018-06-03 16:06:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 15:58, neelix pisze:

> [...]
    > przed przejściem/przejazdem w odl. mniejszej niż 10 m jest złamaniem
    > prawa. Nie jeden kursant nie zdał egzaminu kiedy zatrzymał auto by

    Skąd czerpiesz swoje "mądrości"?

  • 105. Data: 2018-06-03 16:11:53
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Długo już na tym świecie żyję i ponad głupie przepisy zawsze stawiam
    > rozum. A w tym przypadku mojego wolnego jeżdżenia po chodniku ustępując
    > wszystkim pieszym i gdzie trzeba dążeniu do "prędkości pieszego" Twoje
    > radykalne sądy są nie na miejscu :-)

    Jak ci śmierdzą przepisy, które obowiązują wszystkich to chodź pieszo.
    "Chodnik-część drogi przeznaczona do ruchu PIESZYCH". To co wypisujesz to
    już brak rozumu.

    neelix

  • 106. Data: 2018-06-03 16:22:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 15:16, neelix pisze:

    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    -rowerem-przez-ulice-wpadla-na-niego-toyota/?ref=wys
    zukiwarka

> [...]
    > kierowcy nie dosc ze czesto nie widza szybkiego pedalarza to jeszcze
    > nie maja szansy zareagowac jak juz jedzie i nawet go widac.
    >
    > I jest to problem nierozwiazywalny bez zbudowania zupelnie nowej
    > infrastruktury.
    > --------------
    >
    > Wystarczyło zostawić tak jak było wcześniej. Przed jezdnią koniec
    > drogi dla rowerów, za jezdną początek. Przyszli debile z PO i znowu
    > narobili syfu. Inni debile-rowerzyści zobaczyli, że przez jezdnię
    > można przejeżdżać to jeżdżą również po przejściach. Debile decydenci

    Rozwiązanie jest banalnie proste.

    Za nieudzielenie pierwszeństwa pieszemu czy rowerzyście - kara w
    wysokości 1/5 wartości samochodu, ale nie mniej jak 5 tys. zł

    Za potrącenie na przejściu pieszego lub rowerzysty na przejeździe - kara
    w wysokości 1/2 wartości samochodu i nie mniej jak 20 tys. + odebranie
    prawa jazdy na 5 lat.

    Za śmiertelne potrącenie na przejściu pieszego lub rowerzysty na
    przejeździe - przepadek samochodu + kara w wysokości równowartości
    samochodu i nie mniej jak 100 tys. + dożywotnie odebranie prawa jazdy.

    Skończyłby się problem z debilami za kółkiem, którym się wydaje, że są
    bogami lub twierdzącymi, że jak prowadzą auto to nie mają obowiązku
    ustępować pierwszeństwa pieszym czy rowerzystom, bo nie maja możliwości
    zatrzymać auta.

  • 107. Data: 2018-06-03 16:26:38
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Skąd czerpiesz swoje "mądrości"?

    Zdradzę tę tajemnicę. Ustawa "Prawo o ruchu drogowym".

    neelix

  • 108. Data: 2018-06-03 16:31:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 16:26, neelix pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zdradzę tę tajemnicę. Ustawa "Prawo o ruchu drogowym".

    Widocznie inne czytamy.

    > Zatrzymanie przed przejściem/przejazdem w odl. mniejszej niż 10 m jest
    > złamaniem prawa. Nie jeden kursant nie zdał egzaminu kiedy zatrzymał
    > auto by "zaprosić" pieszego na jezdnię.

    Możesz wskazać w którym miejscu PoRD jest to napisane?

  • 109. Data: 2018-06-03 16:33:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 10:28, Janusz pisze:

    > No ok ale rowerant czekał, auto zwolniło, ale widzi że ten czeka
    > to jedzie dalej i wtedy rowerant wpierdala mu się przed maskę,
    > wg mnie jest to wtargnięcie .

    Nie wtargnięcie tylko wymuszenie pierwszeństwa przez kierowcę.

  • 110. Data: 2018-06-03 16:33:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    >>> samochodu.
    >>> http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-05-21/jechal
    -rowerem-przez-ulice-wpadla-na-niego-toyota/?ref=wys

    Zobacz ile głupot napisałeś, ile liter zmarnowałeś. Banalnym rozwiązaniem
    był "Koniec drogi dla rowerów" przed każdą jezdnią. Mało kto (prawie nikt)
    wtedy przejeżdżał przez przejścia, bo jak trzeba zejść to schodzili. Debile
    nie rozróżniają przejśc od przejazdów i dzisiaj jeżdżą zawsze.

    neelix