  • 21. Data: 2018-06-01 20:51:44
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.06.2018 o 20:36, t-1 pisze:

    > Samochód nie uderzył w rowerzystę tylko rowerzysta w samochód.

    Widać filmy podmienili...

    Shrek

  • 22. Data: 2018-06-01 21:15:34
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-01 o 20:51, Shrek pisze:

    > Widać filmy podmienili...

    Ale tylko na czas oglądania przez t-1.
    Zdaje się, że wszyscy pozostali oglądają wersję oryginalną.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 23. Data: 2018-06-01 21:24:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-01 o 20:36, t-1 pisze:

    > Skoro piszesz nieprawdę to trzeba dywagować
    > Samochód nie uderzył w rowerzystę tylko rowerzysta w samochód.
    > Widać jak naciągana interpretacja PRD przyczynia się do tragedii
    > durniów, którzy uwierzą w takie opowiastki o bezwarunkowym
    > pierwszeństwie i nieśmiertelności rowerzysty.
    > Pomijając fakt, że i kierowca dostanie po d.
    > A wystarczyło by zachować szczególną ostrożność (do czego jest
    > zobowiązany każdy uczestnik ruchu drogowego) gdy wjeżdża się na
    > kolizyjny odcinek drogi.

    Obejrzyj film. Zdecydowanie kierowca uderzył w bok rowerzystę.

    Gdyby rowerzysta uderzył w bok samochodu na przejeździe można by było
    mieć wątpliwości czy aby na pewno winnym byłby kierowca. Ale w tym
    przypadku to kierowca uderzył w rowerzystę, który już był na przejeździe.

  • 24. Data: 2018-06-01 21:27:13
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-01 o 18:29, J.F. pisze

    > Ale nabyl w chwili wjechania, a jesli to bylo 10cm przed samochodem,
    > to ten przeciez sie nie zatrzyma w miejscu :-)

     To już problem kierowcy. Mógł zawczasu się zatrzymać, by przepuścić
    rowerzystę.

  • 25. Data: 2018-06-01 21:42:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-01 o 11:42, Jacek pisze:
    > Bo te przejazdy dla rowerów są zagrożeniem, jeżeli są robione bez rozumu.
    > Przykład pierwszy:
    > https://www.google.pl/maps/@50.0900112,19.106623,67m
    /data=!3m1!1e3?hl=pl&authuser=0

> [...]
    > Przykład drugi:
    > u mnie w mieście są przejścia dla pieszych i przejścia dla pieszych z
    > równoległym przejazdem dla rowerów. Mniej więcej połowa takich i
    > połowa takich. Rowerzyści w większości nie odróżniają jednego od
    > drugiego i walą na przejściu dla pieszych. Kierowcy są z lekka
    > zdezorientowani, bo w jednym miejscu jest "zwykłe" przejście dla
    > pieszych a kawałek dalej przejście + przejazd. Nijak się to ma do DDR.
    > Albo robić tylko przejścia dla pieszych albo wszystkie pieszy + rower.
    > Taka mieszanka niczego dobrego nie wnosi.

    Przejazd prawidłowo oznakowany, a dodatkowo dużo wcześniej poprzedzony
    znakiem ostrzegawczym.

    Co innego jak przejazd nie jest oznakowany, a bywają takie przejazdy.

  • 26. Data: 2018-06-01 22:02:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.06.2018 o 21:42, Uzytkownik pisze:

    > Przejazd prawidłowo oznakowany, a dodatkowo dużo wcześniej poprzedzony
    > znakiem ostrzegawczym.
    >
    > Co innego jak przejazd nie jest oznakowany, a bywają takie przejazdy.

    Ten za to jest ciekawie oznakowany

    https://www.google.com/maps/@52.311039,20.9602787,3a
    ,75y,328.65h,81.23t/data=!3m6!1e1!3m4!1sH6qBeYmvjYSN
    C4OBziKp6Q!2e0!7i13312!8i6656

    Widoczność tam jest znaaacznie gorsza niż by się wydawalo z googla.

    Shrek

  • 27. Data: 2018-06-01 22:16:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-01 o 03:31, Malkoit pisze:
    > Kierowca samochodu potrącił rowerzystę na przejeździe.
    > Rowerzysta wjechał bemyślnie, ale winnym najprawdopodobniej będzie kierowca
> [...]
    -rowerem-przez-ulice-wpadla-na-niego-toyota/?ref=wys
    zukiwarka

    To dla równowagi kierowca przestraszył rowerzystę który zapierdalał jak
    głupi
    https://video.wp.pl/i,samochod-wymusil-pierwszenstwo
    -paradoksalnie-rowerzysta-mial-duzo-szczescia,mid,20
    20838,cid,4051,klip.html?ticaid=11b646&_ticrsn=3

    i kto tu winien?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 28. Data: 2018-06-01 22:22:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-06-01 o 22:16, Janusz pisze:
> [...]
    -paradoksalnie-rowerzysta-mial-duzo-szczescia,mid,20
    20838,cid,4051,klip.html?ticaid=11b646&_ticrsn=3

    Tak patrzę na ten klosz od lampy...

    Robert

  • 29. Data: 2018-06-01 22:35:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.06.2018 o 22:16, Janusz pisze:

> [...]
    -paradoksalnie-rowerzysta-mial-duzo-szczescia,mid,20
    20838,cid,4051,klip.html?ticaid=11b646&_ticrsn=3

    Zależy jak patrzeć. Literalnie to taksiarz - włącza się do ruchu. Ale
    obstawiam że sprawa skończy się w sądzie, a tam to cholera wie. IMHO
    powinna być wina roweranta. Mam nadzieję, ze rzeczyuwiście na barku się
    skończyło. Bo aż mnie zabolało...

    Shrek.

  • 30. Data: 2018-06-01 22:39:59
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    > Tak patrzę na ten klosz od lampy...

    Przyjebał zdrowo, niech się cieszy że nie bańką, bo chyba by nie było co
    zbierać. Sam sobie winien, to był deptak z ograniczonym ruchem,
    przypuszczam że samochody się tam poruszają z o połowę mniejszą
    prędkością niż on. Poza tym gdyby jechał dalej jezdnią to by mu nic nie
    było, omijał zapewne tych pieszych którzy mu się potem z zaciekawieniem
    przyglądali.