-
X-Received: by 10.157.46.212 with SMTP id w78mr1480563ota.0.1486140499358; Fri, 03
Feb 2017 08:48:19 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.46.212 with SMTP id w78mr1480563ota.0.1486140499358; Fri, 03
Feb 2017 08:48:19 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
r185no890249ita.0!news-out.google.com!78ni715itm.0!nntp.google.com!r185no885150
ita.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 3 Feb 2017 08:48:19 -0800 (PST)
In-Reply-To: <o71jvs$fdp$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.5.28.68;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 83.5.28.68
References: <o6hlvi$f3c$1@news.mixmin.net>
<b...@g...com>
<e...@g...com>
<1y1x4igwsqobx.1ks1v5vb3zk01$.dlg@40tude.net>
<o6k5kv$v5h$2@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<o6l8kt$2q2$1@node2.news.atman.pl>
<fxj61xtsfli6$.6qvrgt2bglw3$.dlg@40tude.net>
<o6lbjo$5jh$1@node2.news.atman.pl> <o6lcer$7q5$1@node1.news.atman.pl>
<5...@p...pl.invalid>
<o6nrhe$imk$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<o6qkpl$icg$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<o6temc$d15$1@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<o71jvs$fdp$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Kierowcy to kupa durniów.
From: s...@g...com
Injection-Date: Fri, 03 Feb 2017 16:48:19 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2598668
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 3 lutego 2017 10:54:05 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> W dniu 02.02.2017 o 09:24, s...@g...com pisze:
>
> > No comment. Ten wątek pokazuje że zdrowy rozsądek w postaci "zwalniam bo nie
widze" jednak popularny nie jest.
>
> Ogólnie to często widać zamienianie - "widzę, że mogę to jadę" na, "nie
> widzę (przeszkód) to jadę". Zbyt rozsądne to nie jest... W sumie może
> niestety jest tak, że pewne sytyacaje zaczynasz przewidywać dopiero za
> drugim razem. Krytczne jest, żeby pierwszy przeżyć;)
>
Podobna dyskusja byla przy wprowadzaniu świateł w dzień. Podobnie to wyglądało.
Jak potem pokazaly statystyki piesi oberwali.
> > Ba! Okazuje sie ze i na autostradzie w nocy trza by jechać wolniej niż 100...
>
> Z tym 100 w nocy na autostradzie to jest trochę inaczej. Mówisz, o
> zasięgu swoich świateł, ale jednak większość "rzeczy" na autostradzie
> jednak świeci własnym światłem. Oczywiście możesz zawsze trafić na
> zgubiony ładunek, zwierze itd, ale co do zasady mgła to nie jest
> odpowiednik ciemności. Jednak ten karambol świecił róznymi światełkami i
> byłby doskonale widoczny w zwykłej ciemnosci
To racja. Racja też że w nocy jak ktos stoi na awaryjnych to widać go z 3km...
Ale już powalone drzewo czy samochód bez oswietlenia stojący bokiem to łatwo widoczny
nie jest...
Albo wyciagając argument z amerykańskiego rekawa: Podmyta droga której po prostu nie
ma. Też nie widać. Ale tu nawet jadąc 50km/h po mokrym może nie byc widać że dziura
bez dna na jednym pasie (sinkhole).
Temat ciekawy, akurat aby sobie na urodzinach obrazic nielubianego wujka który bakał
cos o pożyczce ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.17 13:23 re
- 03.02.17 17:54 s...@g...com
- 03.02.17 18:25 t-1
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=