    From: "barum" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kieszeń HDD SATA + kieszeń USB
    Date: Fri, 16 Jan 2009 07:18:13 +0000 (UTC)

    Gargamel <d...@o...pl> napisał(a):

    > Zamontuj w "desktopie" e-sata i nie będziesz miał problemu z wyszukiwaniem
    > egzotycznych towarów...

    Brałem pod uwagę ale nie jest to tak wygodne rozwiązanie bo zdecydowaną
    większość czasu dysk jest normalnie w kieszeni. No i te dodatkowe, kurzące
    się okablowane pudełka... Pewnie mają ładne diódki ;) Ale jestem oczywiście
    otwarty na propozycje alternatywnych rozwiązań.

    Jednak jestem zdziwiony, że znalazłem coś takiego tylko u Chiefteca. Przecież
    to, że tak powiem, natura mobilności: w końcu jak już mam kieszeń i gdzieś
    zabieram dysk to chcę go tam jak najłatwiej podłączyć. Tam też ma być taka
    kieszeń? Albo za każdym razem go z tej kieszeni wydłubywać i wyszarpywać
    kable z kompa? Bez sensu...

    barum