  • 1. Data: 2009-01-15 14:02:54
    Temat: Kieszeń HDD SATA + kieszeń USB
    Od: "barum" <b...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Interesuje mnie coś takiego:

    http://infostrefa.info/produkty.php?id=2694&kategori
    a_id=509&

    (jakby nie link nie działał to jest to kieszeń Chieftec SMR-250U), ale w
    wersji dla dysków 3.5 cala. Czyli: W desktopie mamy kieszeń ze złączem SATA a
    w szufladzie dodatkowo złącze USB. Dysk możemy sobie wygodnie przenosić i
    podłączać po USB a w desktopie chodzi full speed po SATA. Widział może ktoś
    coś takiego?

    barum

  • 2. Data: 2009-01-15 16:32:52
    Temat: Re: Kieszeń HDD SATA + kieszeń USB
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    barum <b...@W...gazeta.pl> w wiadomości
    <news:gknfme$cfn$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

    > w szufladzie dodatkowo złącze USB. Dysk możemy sobie wygodnie przenosić i
    > podłączać po USB a w desktopie chodzi full speed po SATA. Widział może ktoś
    > coś takiego?

    Zamontuj w "desktopie" e-sata i nie będziesz miał problemu z wyszukiwaniem
    egzotycznych towarów...

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.

  • 3. Data: 2009-01-16 07:18:13
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>

    Gargamel <d...@o...pl> napisał(a):

    > Zamontuj w "desktopie" e-sata i nie będziesz miał problemu z wyszukiwaniem
    > egzotycznych towarów...

    Brałem pod uwagę ale nie jest to tak wygodne rozwiązanie bo zdecydowaną
    większość czasu dysk jest normalnie w kieszeni. No i te dodatkowe, kurzące
    się okablowane pudełka... Pewnie mają ładne diódki ;) Ale jestem oczywiście
    otwarty na propozycje alternatywnych rozwiązań.

    Jednak jestem zdziwiony, że znalazłem coś takiego tylko u Chiefteca. Przecież
    to, że tak powiem, natura mobilności: w końcu jak już mam kieszeń i gdzieś
    zabieram dysk to chcę go tam jak najłatwiej podłączyć. Tam też ma być taka
    kieszeń? Albo za każdym razem go z tej kieszeni wydłubywać i wyszarpywać
    kable z kompa? Bez sensu...

    barum

  • 4. Data: 2009-01-17 18:17:03
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces barum <b...@N...gazeta.pl> zwrócił błąd:

> [...]
    > kieszeń? Albo za każdym razem go z tej kieszeni wydłubywać i wyszarpywać

    Jednak jeśli wszyscy będą mieli obudowę jednego producenta to on więcej
    zarobi. Przecież to, że tak powiem, natura biznesu ;P

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8