    From: "ViRuS" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kieszenie WIFI
    Date: Sun, 8 Mar 2009 19:43:13 +0100

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrngr80dl.s9v.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

    > http://rtfm.bsdzine.org/#cel

    O co chodzi z tym linkiem? Cel myślę jasno wyraziłem - kieszeń powinna
    obsługiwać partycje NTFS. Nie zamierzam zmieniać systemu. A partycje NTFS są
    mi potrzebne choćby do zapisywania dużych plików. Dysk byłby od czasu do
    czasu bezpośrednio podpinany do kompa z Windowsem, więc jakieś linuksowe
    partycje odpadają bo Windows ich nie odczyta. Przykladem kieszeni, która nie
    spełnia tego wymagania choć jest blisko ideału jest np. Ovislink 6500 (można
    znaleźć na allegro). Szukam zatem takiej kieszeni WIFI (najlepiej n) która
    by spełniała mój warunek, ale w cholere tego na rynku i trudno się połapać.

    --
    Pozdr,V.