  • 11. Data: 2012-08-12 01:59:44
    Temat: Re: Kilka BMW naraz...
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zresztą zobacz sobie jak idealnie oderwana część z nienaruszonymi slupkami
    > odjechała w pola.

    Slupki oderwane rowno, ale nizej mocno pogniecione. Jak dla mnie sprawa
    dyskusyjna. Ten fragment lezy tam, gdzie pozostale, gdyby oderwal sie
    wczesniej, to malo prawdopodobne, by polecial dokladnie tam, gdzie
    reszta. Nie twierdze, ze to nie byl "skladak", twierdze, ze wcale nie
    musial.
    Tutaj zapewne duzo mniejsza predkosc, ale zobacz, ze jeszcze troche i
    zarowno przod, jak i tyl bylby rowno odciety:
    http://www.bialystokonline.pl/poslizg-i-zderzenie-z-
    drzewem-kierowca-zginal-na-miejscu,artykul,64201.htm

    > Podobno ktoś widział jak auto najpierw się rozpadło i że to było przyczyną.

    Podobno... Kiedys bylem swiadkiem potracenia na pasach pieszego. Jak
    dobieglem na miejsce, to juz inni udzielali pierwszej pomocy, wiec
    moglem czekajac na Policje posluchac ludzi. W zyciu nie przypuszczalem,
    ze tylu jest gnojkow gardlujacych najglosniej o czyjes winie. Co sie ten
    bidny kierowca nasluchal od tych, co "podobno", cos tam im sie wydawalo,
    ze sa pewni, ze podobno. A prawda byla taka, ze chlopak wbiegl na pasy
    przy czerwonym swietle, jakims cudem zdazyl przebiec przez prawy pas,
    srodkowy tuz przed autobusem , a na lewym juz nie zdazyl. Samochody
    mialy zielone swiatlo. Kierowca nie mial najmniejszych szans uniknac
    wypadku, nie mial szans zobaczyc wbiegajacego, 100% winy pieszego, ale
    madrali nie brakowalo na miejscu. Na szczescie mi sie chcialo zeznac jak
    bylo.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2012-08-12 17:27:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:
    > Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo rozumiem, jeżeli to by było to auto, co w tym przypadku
    > oznacza podpis pod zdjęciem "zdjęcie ilustracyjne"

    taki system...

    portale maja kilka dyżurnych zdjęć które wsadzają w kółko do różnych
    informacji...

  • 13. Data: 2012-08-12 19:23:23
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    kurde, dobrze że ten rolnik zdążył zboże skosić, bo by mu poniszczyli uprawy

  • 14. Data: 2012-08-13 15:53:01
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-08-11 15:52, Irokez wrote:
    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > NIe ważne, jednego BMW przynajmniej mniej na świecie. Nie będzie kusić
    > przygłupów. Szkoda pasażerów.

    A za przeproszeniem, ten co się rozpieprzył to kto ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 15. Data: 2012-08-13 16:37:52
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 12.08.2012 01:59, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > http://www.bialystokonline.pl/poslizg-i-zderzenie-z-
    drzewem-kierowca-zginal-na-miejscu,artykul,64201.htm

    tutaj to dach wygląda na zdjęty przez strażaków wydobywających
    pasażerów. Koła tego pojazdu wydają się być we właściwych miejscach,
    czego nie można powiedzieć o BMW z głównego posta. Spaw jakoś tam
    trzymał, ale jako najsłabsze ogniowo puścił pierwszy, stąd niekoniecznie
    musi mieć idealne krawędzie cięcia, a całość i tak będzie pogięta.