    From: mw <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kilka kolejnych ciekawostek drogowych.
    Date: Sun, 21 Mar 2010 12:13:01 -0700 (PDT)

    On 21 Mar, 09:56, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zalezy - nie mozna tak sobie nagle ograniczyc znaczaco predkosci, musi
    > byc stopniowo.
    > Wiec jesli chca 60, to byc moze musi byc najpier 70.
    >
    > P.S. Ciekawe ze 90/zabudowany nie musi :-)
    To rozumiem, ale sensu stawiania tego w połowie rozszeżenia drogi
    (2pasy w jednym kierunku, i tu ten znak), i jeden w kierunku
    przeciwnym, to nie rozumiem.
    > Bywa, choc byc moze to tez uzasadnione.
    Chyba stoważyszenie producentów klocków hamulcowych, i mafia paliwowa
    podpłaciły :->

    > lepsza 4-ro pasowa jednojezdniowa, niz 2-pasowa jednojezdniowa :-)
    Mówię niestety o jednojezdniowej dwu pasmowej, po jednym w każdym
    kierunku, dodając do tego gości przylepionych do osi jezdni, komfort
    podróżowania taką drogą jest taki sam jak zwykłą.