-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Mario <c...@s...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kilka kolejnych ciekawostek drogowych.
Date: Mon, 22 Mar 2010 11:49:30 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 26
Message-ID: <ho7hvl$l0t$1@news.onet.pl>
References: <6...@f...googlegroups.com>
<ho3kd7$hb2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 217.67.195.98
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1269254965 21533 217.67.195.98 (22 Mar 2010 10:49:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Mar 2010 10:49:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
In-Reply-To: <ho3kd7$hb2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266251
[ ukryj nagłówki ]Przemek V pisze:
> Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> news:6437525e-aa76-4fb1-8bdd-e982b6b264b0@f8g2000yqn
.googlegroups.com...
>
>> Nowo budowane ekspresówki jednojezdniowe, ehh...
>
> Zgoda. Szczyt debilizmu w naszym kraju to wyrzucone pieniądze na
> jednopasmowe ekspresówki. Najbardziej gówniana gierkowska dwupasmówka będzie
> zawsze o niebo lepsza od najbardziej wypasionej jednopasmowej S-cośtam.
>
dokładnie.
Dlatego byłem w poważnym szoku, pozytywnie zaskoczony drogą między
Przemyślem a Jarosławiem. Byłem tam pierwszy raz w życiu i co widzę?
Droga powiedzmy normalnej szerokości tylko że nie ma namalowanego
szeerokiego pobocza (na które i tak nikt nie zjeżdża, nie bo nie, bo
teraz miszcz jedzie i mu korona spadnie) ale drugi pas. Na tej drodze są
dwa pasy w każdym kierunku, a pośrodku podwójna ciągła, tylko, żadnej
zieleni itp. Co jakiś czas oczywiście jest zwężenie do jednego, skręty w
lewo, jakieś skrzyżowanie (wówczas ograniczenie do 70 lub 60). Jak dla
mnie rozwiązanie idealne. Jedzie się normalnie około 100-110max, nikt
się nie frustruje jak musi się wlec za dymiącą betoniarą z prędkością 40
a jeśli nawet to przez chwilę, bo za moment jeden pas zamieni się w dwa.
Dlaczego nie można tak pomalować innych dróg?
pozdrawiam
mario
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.10 10:36 Massai
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=