    From: a...@m...uni.wroc.pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kilka pyta? o STM32F407VGT6
    Date: Wed, 13 Jan 2021 13:13:55 +0000 (UTC)
    <rtldc7$ohs$1@z-news.wcss.wroc.pl> <20210113073402.051d80b4@mateusz>

    Mateusz Viste <m...@x...invalid> wrote:
    > 2021-01-13 o 00:03 +0000, a...@m...uni.wroc.pl napisa?:
    >
    > Czy aby na pewno to by?o przyczyn?? TFTP posiada mechanizm
    > zatwierdzania i powinien wykona? retransmisj?. No chyba, ?e
    > implementacja by?a skopana - ale w takim razie to nie protok?? (ani
    > sie?) by?a problemem.

    To bylo w 1993 roku, wtedy to dosc dokladnie badalem i raczej
    nie zrobilem grubego bledu. Z tego co pamietam nie bylo
    retransmisji na poziomie pakietow. Chyba byla retransmisja
    calego pliku, ale to nic nie dawalo bo kolejny transfer
    padal tak jak poprzedni. Wtedy zagladalem do dokumentow
    i OIDP to moje obserwacje zgadzaly sie opisem TFTP.
    ZTW to byla w miare stanartowa implementacja, innym
    dzialala OK. W sieci byly (ogolnie o starcie przez siec)
    komentarze "jak nie dziala to sprawdz czy siec nie gubi
    pakietow".

    Pozniej w lepszej sieci glupszy protokol (testowy transfer,
    nie do normalnego uzycia) dzialal OK.

    --
    Waldek Hebisch