  • Data: 2024-04-25 11:15:56
    Temat: Re: Kindle - pierwsze wrażenia
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    pytajacy <r...@p...fm> wrote:

    > Możesz podać link do strony, która po przesłaniu do czytnika poprawnie
    > otwiera się w czytniku?

    Ostatnia, którą wysłałem (jeszcze nie przeczytałem, dlatego nadal mam na
    Kindlu):

    https://typografia.info/artykuly/arial-helvetica

    Wygląda bardzo dobrze.

    > Czytnik leży nie używany na biurku przez kilka dni. Zauważyłem że jak
    > nie używałem etui, to czytnik wygaszał się i wyświetlał nieruchomą
    > tapetę. I wtedy bez etui dało się go wyłączyć przez przytrzymanie
    > wciśniętego przycisku (SCREEN OFF). Natomiast w etui, wyłączam
    > przyciskiem (SCREEN OFF) ale jak zamknę klapkę i otworzę to
    > czytnik/wyświetlacz jest załączony. Nie potrafię znaleźć w tym logiki.

    Etui ma magnes, Kindle ma blaszkę (żeby trzymać ten magnes) i kontaktron
    (albo inny hallotron). Jak etui się otwiera, to Kindle ma się wybudzić (a
    jak zamyka, to ma się uśpić). Czyli działa tak jak powinno?

    Swoją drogą, przy okładkach dobrej jakości działa to dobrze, ale ludzie
    pisali, że te gorszej jakości potrafią czasem wybudzać czytnik w ruchu
    (może za słaby magnes).

    --
    Szpital psychiatryczny. Ordynator oprowadza młodego psychiatrę po
    oddziale: