    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Date: Thu, 10 Jun 2021 23:20:55 +0200
    <s9sfkm$s98$1@dont-email.me>

    On Thu, 10 Jun 2021 09:40:04 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > 1) Louis być może przymiera głodem, interes mi nie idzie, dzielenie
    > się
    > wiedzą jest oznakiem głupoty.

    Sebcio, bredzisz w maliznie jak zawsze. Nic takiego nie stwierdziłem,
    to "przymieranie głodem" to twój idiotyczny komentarz, typowe
    słownictwo buca, który słabą argumentację próbuje podeprzeć
    głupawymi, wyolbrzymionymi pseudo-porównaniami, które później
    schizofrenicznie wmawia innym.
    To, że ma klientów i stertę złomów do naprawy to w większości
    dzięki odcinaniu kuponów z YT. Dokładnie to co pisałem wcześniej o
    konieczności dywersyfikacji gdy know-how się rozdaje. Można sobie na
    to pozwolić gdy ma się zasięgi.

    > 2) Fakty mówią coś zupełnie odwrotnego, co przypuszczalnie ściska
    > Ci
    > dupe żalem.

    Twoje fakty to przykład gościa z YT. Weź mnie nie rozśmieszaj.

    > Nie rozmawiam z ludzim zaczynajacymi od "a jakie ty masz
    > doświadczenie w
    > biznesie, młodzieńcze", to to tylko żałosny i prymitywna oznaka
    > prostackiego nadęctwa. Ale tutaj tylko troluje, wiec pozwolę sobie
    > na
    > wyjątek.

    Pytanie było szczere i bez nadęcia. Otoczkę "młodzieńcze" sam sobie
    dorobileś. Warto wiedzieć jakie kto ma doświadczenie w tematach
    biznesowych w jakich się wypowiada. Ile biznesów uruchomił, ile mu
    przy okazji padło (nic w tym złego), co ciekawego przy okazji
    stworzył, ile na tym zarobil. Pytanie, jak widać po reakcji,
    celne.Szkoda, że zamiast odpowiedzieć to rozbawiasz towarzystwo
    puszczaniem bąków.

    > 2) To samo zrobiło *kilkanascie* innych osób na YT, i to tylko moje
    > oszacowanie, bo tylko oglądałem. Głównie profesjonalne serwisy
    > zajmujące
    > się naprawdą drogich i kłopotliwych urządzeń. Oni tez nie umierają
    > z głodu.
    > Wyszedłeś na durnia.

    Stwierdził znany buc Sebcio, piewca prawdy objawionej. Sam żeś dureń
    wychowany na YT, bo przedstawiasz jako dowód i "fakty" filmiki
    kilkunastu osób, jako prawda objawiona i niezaprzeczalne fakty w
    skali całego świata. Piweca twórców kontentu semi-rozrywkowego,
    którzy nie dość, że jadą na swojej popularności więc mogą sobie
    pozwolić na "edukacje" za darmochę.

    > Rozmowa jest o Louisie, dwa posty temu usilnie starałeś się wmówić
    > że
    > Loius pewnie przymiera głodem i sprzęt jaki ma to tylko zalega i to
    > nic

    Tak tak, jest tak jak mówisz, przymiera głodem, tak to sobie tłumacz.

    j.w.

    --
    Marek