  • Data: 2009-02-25 21:45:15
    Temat: Re: Klawiatura a'la IBM
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> szukaj wiadomości tego autora

    Gil wrote:

    > Najbardzej mnie ktoś rozśmieszył w tym wątku jak polecał Logitech Ultra X Flat
    > bo jest świetna i już 2 takie zjechał.

    No cóż, polecam, bo na siebie zarabia. Ja sam zjechałem ich już dużo
    więcej niż 2, a i tak nie żałuję. Próbowałem kilku typów klawiatur i
    niestety na innych spadała mi wydajność przy szybkim pisaniu i rosła
    liczba literówek. Więc sumarycznie, nawet jak muszę co jakiś czas kupić
    nową, to i tak jest to dla mnie po prostu opłacalne. Co z tego, że będę
    miał klawiaturę nie do zajechania, jak wykonanie zlecenia zajmie mi na
    niej powiedzmy 10% dłużej.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh